کد خبر : 71422
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 23:00

فرماندار: نمازهای جمعه شهرستان دلگان تعطیل شد

فرماندار: نمازهای جمعه شهرستان دلگان تعطیل شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری ائمه جمعه و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، نمازهای جمعه این هفته تعطیل گردید. مجتبی شجاعی درگفت و گو با ایسنا افزود: کلیه صنوف به جز خواربار فروشی، خبازی، عطاری،  داروخانه و میوه فروشی ها به مدت دو هفته تعطیل، کلیه مرخصی‌ها لغو،

فرماندار: نمازهای جمعه شهرستان دلگان تعطیل شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری ائمه جمعه و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، نمازهای جمعه این هفته تعطیل گردید.

مجتبی شجاعی درگفت و گو با ایسنا افزود: کلیه صنوف به جز خواربار فروشی، خبازی، عطاری،  داروخانه و میوه فروشی ها به مدت دو هفته تعطیل، کلیه مرخصی‌ها لغو، علمیات ‌گندزدایی توسط شهرداریها و دهیاریها آغاز،  مراسمات عروسی و عزا تعطیل و محدودیت های فوق لازم الاجراست و هر گونه تخلف در موارد فوق از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: مبارزه با کرونا به مشارکت همگانی نیاز دارد، بنابراین همه اقشار جامعه بایستی برای حفظ سلامت خود و اطرافیان و جامعه به هشدارهای بهداشتی توجه و آن را در زندگی فردی و اجتماعی رعایت کنند.

فرماندار دلگان ادامه داد: هر گونه تجمع در مراسم های عزا و عروسی و تعطیل نکردن محیط کسب و کار و عدم استفاده از ماسک و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با مجازات قانونی همراه خواهد بود.

شجاعی اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر شهرهای استان سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز قرار گرفته اند، بنابراین نادیده گرفتن دستورالعمل های بهداشتی با تهدید سلامت افراد جامعه برابری می کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح