کد خبر : 105404
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1400 - 23:38

فرماندارزابل: مردم به شایعات توجه نکنند/ هیچ پمپ بنزینی تعطیل نخواهدشد

فرماندارزابل: مردم به شایعات توجه نکنند/ هیچ پمپ بنزینی تعطیل نخواهدشد

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار زابل گفت: تمامی جایگاه های سوخت و پمپ های بنزین همچون قبل به ارائه خدمات دهی به شهروندان مشغولند و هیچ جایگاهی تعطیل نمی باشد و مردم به شایعات توجه نکنند و می توانند باخیال راحت بنزین مورد نیازشان را تامین کنند. دربین مردم خبری مبنی بر اینکه از سوی فرمانداری زابل

فرماندارزابل: مردم به شایعات توجه نکنند/ هیچ پمپ بنزینی تعطیل نخواهدشد

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار زابل گفت: تمامی جایگاه های سوخت و پمپ های بنزین همچون قبل به ارائه خدمات دهی به شهروندان مشغولند و هیچ جایگاهی تعطیل نمی باشد و مردم به شایعات توجه نکنند و می توانند باخیال راحت بنزین مورد نیازشان را تامین کنند.

دربین مردم خبری مبنی بر اینکه از سوی فرمانداری زابل به جایگاههای سوخت بخشنامه شده تا ساعت ۲۴  پنجشنبه مورخ ۶ فروردین ۹۹ جایگاههای بنزین مجازبه تحویل سوخت به شهروندان می باشند و از فردا تمامی جایگاهها تعطیل می باشند، دست بدست می شد و از ظهر امروز این خبر قوت گرفت و درفضای مجازی نیز دربین مردم دست بدست شد و براساس مشاهدات میدانی، هجوم مردم به جهت بنزین زدن خودروهویشان به اندازه ای بود که صفهای بسیار طولانی را در تمامی جایگاههای سوخت بنزین شاهد بودیم.

فرماندار زابل گفت: متاسفانه برخی افراد بصورت کاملا مغرضانه و هدفمند با انتشاراخباری کاملا بی پایه و اساس در پی ایجاد تنش در بین مردم و درفضای مجازی هستند.

غلامرضا گنجی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از مردم سیستان می خواهیم که به هیچ عنوان به شایعات توجه نکنند و اخبار صحیح را از رسانه ها و خبرگزاری های معتبر دنبال کنند.

وی درپاسخ به این سئوال که آیا جایگاه ها و پمپ های بنزین در زابل از فردا جمعه ۸ فروردین ۹۹ تعطیل خواهد شد یا خیر؟، تصریح کرد: اخبار منتشر شده دربرخی شبکه های  اجتماعی و فضای مجازی به هیچ وجه صحت ندارد و مردم نباید به این شایعات توجه کنند.

وی اضافه کرد: تمامی جایگاه های سوخت و پمپ های بنزین همچون قبل به ارائه خدمات دهی به شهروندان مشغولند و هیچ جایگاهی تعطیل نمی باشد و مردم می توانند با خیال راحت بنزین مورد نیازشان را تامین کنند.

فرماندار زابل از مردم خواست تا از ازدحام بیش از حد در صفهای پمپ بنزین جدا خودداری کرده و اطمینان داشته باشند که هیچ جایگاهی تعطیل نخواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح