کد خبر : 173776
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 - 21:46

عامل تبلیغ ماده توهم زای”ماشروم”دستگیر شد

عامل تبلیغ ماده توهم زای”ماشروم”دستگیر شد

ایسنا/کرمان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: فردی معروف به دکترماشروم که در فضای مجازی اقدام به فروش نوعی ماده توهم زا تحت عنوان”ماشروم”می کرد، شناسایی و دستگیر شد. کوروش احمدیوسفی” اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با رصد فضای مجازی از فعالیت فردی که خود را “دکتر ماشروم”معروفی کرده و با تبلیغات نامتعارف جوانان

عامل تبلیغ ماده توهم زای"ماشروم"دستگیر شد

ایسنا/کرمان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: فردی معروف به دکترماشروم که در فضای مجازی اقدام به فروش نوعی ماده توهم زا تحت عنوان”ماشروم”می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

کوروش احمدیوسفی” اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با رصد فضای مجازی از فعالیت فردی که خود را “دکتر ماشروم”معروفی کرده و با تبلیغات نامتعارف جوانان را به مصرف ماده توهم زا و  صنعتی ماشروم ترغیب می کرد مطلع شدند و با توجه به حساسیت موضوع با انجام تحقیقات و  پی جوئی های پلیسی این فرد را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: از این متهم مقداری ماری جوانا به همراه ابزار و آلات خاص تولید این ماده توهم زا کشف شد که تحقیقات بعدی از این متهم در حال انجام است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان بیان کرد: این ماده توهم زا از تولیدات  نوظهوری است که برای نابودی و گرفتار ساختن افراد جامعه به ویژه نسل جوان تولید شده و لازم است همه ما در خصوص اینگونه موارد نوپدید اطلاع کافی داشته باشیم و از فرزندانمان نیز در مقابل آن ها مراقبت کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح