کد خبر : 174714
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 - 18:38

ظرفیت معادن مس و طلا زمینه ساز توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه

ظرفیت معادن مس و طلا زمینه ساز توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان هریس، وجود ظرفیت‌های بالقوه معادن مس و طلا این شهرستان را زمینه ساز توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، عنوان کرد. علیرضا خاکپور در جمع خبرنگاران، گفت: وجود معادن غنی مس و طلا و استخراج آن‌ها میتواند زمینه تحول اقتصادی، رشد منطقه و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان هریس را فراهم

ظرفیت معادن مس و طلا زمینه ساز توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان هریس، وجود ظرفیت‌های بالقوه معادن مس و طلا این شهرستان را زمینه ساز توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، عنوان کرد.

علیرضا خاکپور در جمع خبرنگاران، گفت: وجود معادن غنی مس و طلا و استخراج آن‌ها میتواند زمینه تحول اقتصادی، رشد منطقه و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان هریس را فراهم کند.

وی، بیکاری و اشتغال جوانان را معضل مهم در شهرستان هریس ذکر کرد و افزود: باید مسئولان برای حل این مشکل تمام تلاش خود را انجام دهند و در این راستا بهترین روش تقویت بخشهای خصوصی و جذب سرمایه گذاران برای ایجاد طرحهای اشتغالزا در این شهرستان بوده و در این رابطه از طرحهای بخش خصوصی که منجر به توسعه و ایجاد اشتغال در منطقه شود حمایت خواهیم کرد.

خاکپور از مراکز عالی و آموزش و پرورش خواست در راستای تربیت جوانان کارآفرین از همان دوران مدارس و دانشگاه‌ها به دانش آموزان و دانش آموختگان، آموزش‌های مهارتی و فنی بیاموزند تا در موقع دانش‌آموختگی بلافاصله جذب بازار کار شوند.

وی در ادامه بر ترویج فرهنگ ازدواج آسان به خصوص در روزهای کرونایی که برخی تشریفات زائد و مراسمات حذف و یا کاهش یافتهاند، تاکید کرد و افزود: متولیان امور فرهنگی و تشکل‌های مردم نهاد باید جوانان را به ازدواج آسان و کم هزینه تشویق کنند.

وی بر ترویج فرهنگ ورزش و تفریح در بین جوانان تاکید کرد و گفت: در وضعیت فعلی که کرونا تمام فعالیتهای ورزشی و زندگی مردم را تحتالشعاع قرار داده است، باید در حوزه‌ ورزش با توجه به وضعیت کنونی برنامه‌ریزیهای مناسبی انجام شود تا شاید شور نشاط در بین ورزشکاران و جوانان باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح