کد خبر : 174037
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 - 22:17

طوفان، ۱۸ اصله درخت را در خراسان جنوبی شکست

طوفان، ۱۸ اصله درخت را در خراسان جنوبی شکست

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: طوفان روز گذشته در خراسان جنوبی، باعث شکستگی ۱۸ اصله درخت شد. ابوالحسن میرجلیلی‌ در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وزش گرد و خاک و طوفان، از مردم، کشاورزان و دامداران و بهره برداران خواست در این زمینه تدابیر پیشگیرانه بیندیشند. وی با بیان اینکه آمادگی‌های

طوفان، ۱۸ اصله درخت را در خراسان جنوبی شکست

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: طوفان روز گذشته در خراسان جنوبی، باعث شکستگی ۱۸ اصله درخت شد.

ابوالحسن میرجلیلی‌ در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وزش گرد و خاک و طوفان، از مردم، کشاورزان و دامداران و بهره برداران خواست در این زمینه تدابیر پیشگیرانه بیندیشند.

وی با بیان اینکه آمادگی‌های لازم وجود داشت و اطلاع رسانی‌های کافی به مردم انجام شده بود، افزود: از عصر روز گذشته تا دیشب شکستگی چندین درخت در شهرستان‌های قائن و فردوس گزارش شد که بلافاصله پس از شکستگی، درختان جمع آوری و معابر مسدود بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: عصر روز گذشته در اثر طوفانی که سرعت آن در برخی شهرستان‌های خراسان جنوبی به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسید، دید افقی در بیشتر نقاط و محورها کاهش یافت، اما خوشبختانه حادثه‌ای در محورها نداشتیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح