کد خبر : 85002
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 19:38

طرح ۴۰۸۰ از برنامه‌های محوری سازمان تأمین اجتماعی در آینده نزدیک

طرح ۴۰۸۰ از برنامه‌های محوری سازمان تأمین اجتماعی در آینده نزدیک

ایسنا/لرستان مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: توسعه و گسترش طرح ۳۰۷۰ که ۳۰ نوع خدمت حضوری را غیرحضوری کرده به طرح ۴۰۸۰ از برنامه‌های محوری سازمان در آینده نزدیک است. منوچهر گودرزی در بازدید از خانه کارگر و دیدار با فعالان کارگری لرستان که امروز ۲۰ تیرماه به مناسبت هفته تأمین اجتماعی صورت گرفت با اشاره

طرح ۴۰۸۰ از برنامه‌های محوری سازمان تأمین اجتماعی در آینده نزدیک

ایسنا/لرستان مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: توسعه و گسترش طرح ۳۰۷۰ که ۳۰ نوع خدمت حضوری را غیرحضوری کرده به طرح ۴۰۸۰ از برنامه‌های محوری سازمان در آینده نزدیک است.

منوچهر گودرزی در بازدید از خانه کارگر و دیدار با فعالان کارگری لرستان که امروز ۲۰ تیرماه به مناسبت هفته تأمین اجتماعی صورت گرفت با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان در جهت روانسازی خدمات به شرکای اجتماعی صورت گرفت، اظهار کرد: سازمان در این راستا به دنبال توسعه خدمات غیرحضوری خود موسوم به طرح ۳۰۷۰ سعی دارد تا تعداد این خدمات را به ۴۰ مورد برساند تا در قبال آن ۸۰ میلیون مراجعه را به شعب تأمین اجتماعی کاهش دهد.

وی به طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان مدیون اشاره کرد و افزود: این طرح باهدف کمک به تولید و نیروهای مولد و همچنین حمایت از صاحبان تولید و صنعت، بخش خدمات و معادن و اصناف عملیاتی شده و فقط تا ۳۱ تیرماه کارفرمایان مهلت دارند تا با ثبت درخواست خود به‌صورت غیرحضوری از این فرصت استثنایی استفاده کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح