کد خبر : 174675
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 - 18:35

طرح «نوگلان فاطمی» در لرستان اجرا می‌شود

طرح «نوگلان فاطمی» در لرستان اجرا می‌شود

ایسنا/لرستان معاون آموزش و پرورش لرستان از اجرای طرح «نوگلان فاطمی» ویژه دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی و «راهپیمایی فاطمی» طی ایام فاطمیه در استان خبر داد. حجت‌اله مؤمنی، در جلسه هماهنگی سوگواری ایام فاطمیه در آموزش و پرورش لرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه، ائمه‌اطهار(ع) را الگو و اسوه زندگی دانست و از آمادگی مدارس برای تبلیغات

طرح «نوگلان فاطمی» در لرستان اجرا می‌شود

ایسنا/لرستان معاون آموزش و پرورش لرستان از اجرای طرح «نوگلان فاطمی» ویژه دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی و «راهپیمایی فاطمی» طی ایام فاطمیه در استان خبر داد.

حجت‌اله مؤمنی، در جلسه هماهنگی سوگواری ایام فاطمیه در آموزش و پرورش لرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه، ائمه‌اطهار(ع) را الگو و اسوه زندگی دانست و از آمادگی مدارس برای تبلیغات و همچنین برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری این ایام خبر داد.

وی افزود: طرح «نوگلان فاطمی» که ویژه دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی است در ایام فاطمیه برگزار می‌شود و در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز به صورت نمادین «راهپیمایی فاطمی» با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در سطح استان را خواهیم داشت.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: این برنامه‌ها با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سیره انبیا و به‌ویژه حضرت فاطمه‌زهرا(س) و ارتقا نگاه مذهبی دانش‌آموزان اجرا می‌شوند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح