کد خبر : 117783
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 2:19

طرح جامع شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد در مسیر تدوین

طرح جامع شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد در مسیر تدوین

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: روند بررسی و رفع مشکلات تدوین طرح جامع و تفصیلی شهر شهمیرزاد با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مربوط، استانداری سمنان ، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد به نتایج خوبی رسیده است. دکتر منوچهر فخری ۱۹ فروردین‌ماه در نشست بررسی مسائل و مشکلات مربوط به طرح جامع شهر

طرح جامع شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد در مسیر تدوین

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: روند بررسی و رفع مشکلات تدوین طرح جامع و تفصیلی شهر شهمیرزاد با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مربوط، استانداری سمنان ، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد به نتایج خوبی رسیده است.

دکتر منوچهر فخری ۱۹ فروردین‌ماه در نشست بررسی مسائل و مشکلات مربوط به طرح جامع شهر شهمیرزاد در سالن جلسات ساختمان شماره ۲ استانداری اظهار کرد: خوشبختانه این جلسه نتایج خوبی برای تدوین طرح جامع شهر شهمیرزاد داشت و در این نشست مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مربوط از جمله جهاد کشاورزی، راه و شهر سازی ، منابع طبیعی و آبخیزداری و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد: تدوین و تصویب طرح جامع شهمیرزاد بیش از ۱۵ سال است که معطل مانده و امیدواریم با هم‌افزایی و تلاش مستمر برای تدوین این طرح اقدام شود.

به گزارش ایسنا در این جلسه که با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، مدیرکل راه و شهرسازی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهمیرزاد برگزار شد ؛ در ارتباط با رفع مشکلات تدوین طرح جامع شهمیرزاد بحث و تبادل نظر شد.

به گفته اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد، تدوین طرح جامع و تفصیلی این شهر نمونه گردشگری بین‌المللی از خواسته‌های مهم مردم است و انتظار می‌رود با تعامل و همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی تدوین این طرح مهم نهایی و تصویب شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح