کد خبر : 171637
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 - 10:41

ضرورت هم‌افزایی برای سرعت گرفتن توسعه استان ایلام

ضرورت هم‌افزایی برای سرعت گرفتن توسعه استان ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تاکید بر احصاء تمام ظرفیت‌ها برای کمک به توسعه‌ی استان، گفت: استان ایلام استعدادهای لازم برای ارتقاء شاخص‌های توسعه را دارد. سردار «جمال شاکرمی» در مراسم اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج، اظهار کرد: در  بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به موضوع علم و فناوری اهمیت داده

ضرورت هم‌افزایی برای سرعت گرفتن توسعه استان ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تاکید بر احصاء تمام ظرفیت‌ها برای کمک به توسعه‌ی استان، گفت: استان ایلام استعدادهای لازم برای ارتقاء شاخص‌های توسعه را دارد.

سردار «جمال شاکرمی» در مراسم اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج، اظهار کرد: در  بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به موضوع علم و فناوری اهمیت داده شده و بسیج به عنوان یک تفکر به این موضوع توجهی جدی دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت بسیج  همانند یک چشمه است، تصریح کرد:  افرادی در این عرصه با فقر، محرومیت،  نگاه‌های سیاسی و حزبی و کلیشه‌ای، کمبود امکانات و کم‌توجهی و نخبه کشی باز هم با این وجود به ظرفیت‌های خوبی رسیده‌اند.

شاکرمی ادامه داد: جوان نخبه‌ای را دیده‌ام که اختراعات گوناگونی دارد ولی مورد کم‌توجهی مسئولان واقع می‌شدند که امیدواریم در دوره‌ی جدید مدیریت کشور این مشکل حل شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان ایلام تصریح کرد: این موضوع و مخصوصا صحبت‌‎های مقام معظم رهبری باید با پرداخت درست رسانه‌ای همواره تبیین شود و سوژه‌های نابی از دل آن خارج شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تاکید بر احصاء تمام ظرفیت‌ها برای کمک به توسعه‌ی استان، گفت: استان ایلام استعدادهای لازم برای ارتقاء شاخص‌های توسعه را دارد.

در این مراسم از جهادگران بسیجی علم و فناوری تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح