کد خبر : 195320
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 فروردین 1401 - 22:13

ضرورت توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های کشاورزی در اندیکا

ضرورت توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های کشاورزی در اندیکا

ایسنا/خوزستان وزیر آموزش و پرورش گفت: ظرفیت‌های خوب منطقه اندیکا در حوزه کشاورزی فرصت خوبی برای توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های کشاورزی است. یوسف نوری امروز (۴ فروردین‌ماه) در آیین افتتاح و بهره‌برداری از یک مدرسه ۶ کلاسه برکت در روستای قاسم آباد شهرستان اندیکا، اظهار کرد: توجه به «مشارکت مردم» و «مردمی بودن»، مهم‌ترین اصل

ضرورت توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های کشاورزی در اندیکا

ایسنا/خوزستان وزیر آموزش و پرورش گفت: ظرفیت‌های خوب منطقه اندیکا در حوزه کشاورزی فرصت خوبی برای توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های کشاورزی است.

یوسف نوری امروز (۴ فروردین‌ماه) در آیین افتتاح و بهره‌برداری از یک مدرسه ۶ کلاسه برکت در روستای قاسم آباد شهرستان اندیکا، اظهار کرد: توجه به «مشارکت مردم» و «مردمی بودن»، مهم‌ترین اصل عملکردی دولت سیزدهم است که به کارگیری این اصل، فرصت درک بهتر مشکلات مردم را برای متولیان، فراهم می‌کند تا بتوانند با درک بهتر، در راستای رفع این مشکلات گام‌های اساسی بردارند و این امر در نهایت منجر به برقراری عدالت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه شهرستان اندیکا از ظرفیت‌های عظیمی در بخش‌های مختلف برخوردار است، گفت: سخاوتمندی و وفاداری به انقلاب از ویژگی‌های مهم مردم شهرستان اندیکا است و بر همین اساس دولت تمام توان خود را برای رفع محرومیت از این منطقه به کار خواهد بست.

وزیر آموزش و پرورش در پایان عنوان کرد: روند پروژه حذف مدارس سنگی در شهرستان اندیکا آغاز شده است و به زودی همه مدارس این شهرستان ایمن‌سازی خواهد شد. مدارس زلزله‌زده این شهرستان نیز بهسازی و نوسازی شده‌اند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح