کد خبر : 154904
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 20:43

ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

ایسنا/ایلام مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: سرمایه گذاری ۶.۸ دولت تدبیر و امید در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل را دو چندان کرده است. «آیت قیصربیگی» در نشست قرارگاه شیمیایی استان بر اهمیت و نقش این قرارگاه تاکید و اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه

ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

ایسنا/ایلام مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: سرمایه گذاری ۶.۸ دولت تدبیر و امید در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل را دو چندان کرده است.

«آیت قیصربیگی» در نشست قرارگاه شیمیایی استان بر اهمیت و نقش این قرارگاه تاکید و اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان ایلام سرمایه گذاری عظیمی انجام داده و سرمایه گذاری ۶.۸ دولت تدبیر و امید در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل را دو چندان کرده است.

وی از تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی خبر داد و تصریح کرد: ازآنجا که حوادث و رخدادهای شیمیایی نیازمند ورود سریع و به موقع است تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی استان با حضور کارشناسان و متخصصان امر اصلی ضروری است.

مدیرکل پدافندغیرعامل استان بر مسئولیت‌پذیری مدیران در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کرد و گفت: قطعاً در صورت بی توجهی به ملاحظات پدافند غیرعامل در حوزه کاری مدیران، بی تعارف و بدون ملاحظه با آنان برخورد خواهد شد.

قیصربیگی در ادامه از بازدیدهای دوره ای حوزه پدافند غیر عامل خبر داد و گفت: این بازدید ها در راستای پایش و بررسی ملاحظات پدافند غیر عامل صورت می‌گیرد و لازم است همه دستگاه ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی ضمن تشکر از ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌هایی که نسبت به ملاحظات پدافند غیرعامل توجه و اهتمام لازم را داشته اند، گفت: بنا داریم به موازات ادارات استان، نقش و جایگاه پدافند غیرعامل را در بین مردم و جامعه تبیین نمائیم که در این راستا نیازمند همکاری و همراهی جامعه هدف دستگاه‌های مرتبط هستیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح