کد خبر : 37885
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 23:06

ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت های قانون و منابع ملی در راستای تکمیل پروژه بیمارستان الهادی

ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت های قانون و منابع ملی در راستای تکمیل پروژه بیمارستان الهادی

 استاندار قم بر ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت های قانون و منابع ملی در راستای تکمیل پروژه بیمارستان الهادی تاکید کرد. دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ای پیرامون تعیین تکلیف پروژه بیمارستان الهادی که در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تبدیل تهدید ها به فرصت، اظهار کرد: در ایام

 ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت های قانون و منابع ملی در راستای تکمیل پروژه بیمارستان الهادی

 استاندار قم بر ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت های قانون و منابع ملی در راستای تکمیل پروژه بیمارستان الهادی تاکید کرد.

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ای پیرامون تعیین تکلیف پروژه بیمارستان الهادی که در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تبدیل تهدید ها به فرصت، اظهار کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا پروژه های بیمارستانی مهمی در قم تکمیل و به بهره برداری رسید و درصدد هستیم تا پروژه بیمارستان الهادی نیز که با اهتمام مرحوم آیت الله مشکینی بنیان گذاری شد، به مدار درمان وارد شود.

استاندار قم بر لزوم تکمیل این پروژه در چارچوب قوانین و مقررات بیمارستانی تاکید و اضافه کرد: تعامل و هماهنگی خوبی بین دستگاه های متولی در مورد این پروژه وجود دارد.

وی به تفاهم نامه فی ما بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و مرکز خدمات حوزه های علمیه بعنوان بهره بردار این بیمارستان در زمینه واگذاری زمین اشاره کرد و گفت: جهت تکمیل ساختمان این بیمارستان می توانیم از ظرفیت های ملی و منابع فرا استانی استفاده کرد.

سرمست با تاکید بر پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی در زمینه تاسیس دی کلینیک عمومی در محل بیمارستان الهادی، ادامه داد: هدف و اولویت اصلی راه اندازی این بیمارستان است که در ادامه می توان بخش های درمانی تخصصی به بیمارستان افزود.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی فراتر از تکالیف سازمانی و در راستای توسعه متوازن خدمات درمانی در مناطق محروم تمام توان خود را بکار برد.

گفتنی است این بیمارستان با ۹۰۰۰ متر عرصه و ۱۳۰۰۰ متر زیر بنای نیمه تمام که توسط مرحوم آیت الله مشکینی وقف ارائه خدمات درمانی به عموم مردم شد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح