کد خبر : 150319
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 10:46

ضرورت ارتقای ارائه خدمات مطلوب بین‌راهی به مسافران

ضرورت ارتقای ارائه خدمات مطلوب بین‌راهی به مسافران

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان بر ضرورت ارتقای ارائه خدمات مطلوب بین‌راهی به مسافران تاکید کرد.   به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی با حضور سرزده در مراکز خدمات‌دهی آزادراه زنجان ـ قزوین و بازدید این مجموعه، ضمن مشاهده نحوه ارائه خدمات رفاهی به مسافران، گفت: در

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان بر ضرورت ارتقای ارائه خدمات مطلوب بین‌راهی به مسافران تاکید کرد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی با حضور سرزده در مراکز خدمات‌دهی آزادراه زنجان ـ قزوین و بازدید این مجموعه، ضمن مشاهده نحوه ارائه خدمات رفاهی به مسافران، گفت: در این بازدید ایرادات و مشکلاتی در حوزه‌های بهداشت، خدمات‌رسانی و گران‌فروشی مشاهده شد که بلافاصله به مسئولان این مجموعه در جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران تذکراتی داده شد.

 

وی افزود: ارتقای ارائه خدمات مطلوب به مردم در این مرکز بایستی مورد توجه متولیان امر قرار گیرد، لذا در همین راستا نکات و تذکراتی به مسئولان راهداری داده شد که نواقصات موجود را هر چه زودتر مرتفع کند تا احدی از مردم از این باب متضرر نشود.

 

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان به دادستان شهرستان خرم‌دره نیز دستور داد به صورت مستمر ضمن سرکشی به این مراکز، از نحوه ارائه خدمات مطلوب به مسافران بین‌راهی بازدید و نواقص را به مسئولان ذی‌ربط تذکر دهد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح