کد خبر : 69494
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 22:53

ضرروت ارتقاء صنعت دانش‌بنیان/تسهیلات بانکی به سمت تولید هدایت شود

ضرروت ارتقاء صنعت دانش‌بنیان/تسهیلات بانکی به سمت تولید هدایت شود

ایسنا/مرکزی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: ارتباط بین صنعت و دانشگاه باید تقویت شود تا بتوان خلاقیت های فردی را در محیط دانشگاه و صنعت تلفیق کرد تا صنعت دانش بنیان ارتقا پیدا کند. سیدعبدالمهدی موسوی روز چهارشنبه در جریان بازدید از برخی واحدهای صنعتی موفق و فاقد پرونده اراک اظهار کرد: تعداد شعارهای اقتصادی

ضرروت ارتقاء صنعت دانش‌بنیان/تسهیلات بانکی به سمت تولید هدایت شود

ایسنا/مرکزی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: ارتباط بین صنعت و دانشگاه باید تقویت شود تا بتوان خلاقیت های فردی را در محیط دانشگاه و صنعت تلفیق کرد تا صنعت دانش بنیان ارتقا پیدا کند.

سیدعبدالمهدی موسوی روز چهارشنبه در جریان بازدید از برخی واحدهای صنعتی موفق و فاقد پرونده اراک اظهار کرد: تعداد شعارهای اقتصادی سال‌های گذشته مقام معظم رهبری به ۱۰ رسیده و ۱۰ سال است که مقام رهبری بر تولید و اشتغال و صنعت و مقاوم سازی اقتصاد جمهوری اسلامی تاکید دارند که این مهم برای همه فعالین و صنعتگران و بانک‌ها که مسئول تامین نقدینگی هستند، ایجاد تکلیف می‌کند.
وی افزود: دستگاه قضا نیز بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای خود در این رابطه یک تکلیف احساس می‌کند، نگاه دستگاه قضا به سیاست های اقتصاد مقاومتی کشور یک نگاه اعتقادی و راهبردی و نگاهی نشات گرفته از دیدگاه بلند مقام معظم رهبری است.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: دادگستری استان مرکزی در سال گذشته پای کار بود و مشکلات حوزه صنعت و تولید و اشتغال را به طور جد بررسی و پیگیری می‌کرد، امسال نیز این برنامه در دستور کار این دستگاه قرار دارد.
موسوی ادامه داد: گله‌ها و مشکلاتی از سوی صنایع و واحدهای صنعتی مطرح است که برخی ملی است و برخی در سطح استان قابل رفع است، صنعت در سطح ملی باید به سمت دانش‌بنیان بودن حرکت کند، ارتباط بین صنعت و دانشگاه باید تقویت شود تا بتوان خلاقیت های فردی را در محیط دانشگاه و صنعت تلفیق کرد تا صنعت دانش بنیان ارتقا پیدا کند.
وی با اشاره به هدایت نقدینگی اضافه کرد: بانک ها تسهیلاتی دارند که باید به سمت بخش تولید و صنعت هدایت شود تا بتوان مشکل نقدینگی را که یکی از مشکلات مجامع صنعتی است حل کرد. توجه به تولیدات داخل از واردات بی رویه در کشور پیشگیری می کند، بر این اساس نیاز است که در این رابطه نگاه های ملی و منطقه ای وجود داشته باشد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز از یک مجموعه تولید گیربکس‌های متنوع و مجموعه تولیدی قطعات تولیدی خودروی ملی و صنایع کالبر بازدید شد، این واحدها باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرند و خودروسازان نیز باید به تعهدات خود در قبال این تولیدکنندگان عمل کنند تا این افراد نیز بتوانند صنعت و فعالیت خود را گسترش دهند.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح