کد خبر : 23024
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 - 16:54

ضارب پلیس در لارستان دستگیر شد

ضارب پلیس در لارستان دستگیر شد

 جانشین انتظامی شهرستان لارستان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به سمت ماموران پلیس در این شهرستان توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد. سرهنگ ناصر حیدری در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: روز ۲۸ اسفندماه سال ۹۹ یکی از ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به فردی که بالای تیر برق

ضارب پلیس در لارستان دستگیر شد

 جانشین انتظامی شهرستان لارستان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به سمت ماموران پلیس در این شهرستان توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد.

سرهنگ ناصر حیدری در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: روز ۲۸ اسفندماه سال ۹۹ یکی از ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به فردی که بالای تیر برق بود مشکوک و برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، حیدری افزود: فرد مذکور که قصد سرقت ترانس برق داشته با رویت پلیس با یک قبضه اسلحه کلت به سمت افسر گشت تیراندازی و وی را از ناحیه پا مجروح و قبل از حضور نیروهای کمکی از محل متواری می‌شود.

جانشین انتظامی لارستان بیان کرد: تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عامل این حادثه آغاز شد و ماموران پلیس امنیت عمومی پس از ۶ ماه موفق شدند متهم ۲۸ ساله را در یکی از بخش‌های شهرستان اِوَز، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

حیدری با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: تلاش برای کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی ادامه دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر قانون هرگونه تعرض و تمرد علیه ماموران انتظامی حین خدمت و ماموریت جرم محسوب می‌شود و برابر قانون برخورد خواهد شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می‌کند و عرصه را بر آنها تنگ خواهد کرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح