کد خبر : 1096
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 13:14

صدور مجوز نهایی زیست محیطی جاده میانبر مسجدسلیمان – اهواز

صدور مجوز نهایی زیست محیطی جاده میانبر مسجدسلیمان – اهواز

  نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته، مجوز نهایی زیست محیطی جاده میانبر اهواز – مسجدسلیمان صادر و یکی از خواسته‌های جدی و چندین ساله مردم این شهرستان محقق خواهد شد. علیرضا ورناصری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جاده فعلی مسجدسلیمان به اهواز به جاده مرگ برای

صدور مجوز نهایی زیست محیطی جاده میانبر مسجدسلیمان - اهواز

  نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته، مجوز نهایی زیست محیطی جاده میانبر اهواز – مسجدسلیمان صادر و یکی از خواسته‌های جدی و چندین ساله مردم این شهرستان محقق خواهد شد.

علیرضا ورناصری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جاده فعلی مسجدسلیمان به اهواز به جاده مرگ برای همشهریان‌مان تبدیل شده و در سالیان گذشته حوادث جاده‌ای در این مسیر ناایمن و بسیار طولانی و فرسایشی، خانواده‌های زیادی را به دلیل از دست دادن عزیزان‌شان در ماتم فرو برده است.

وی افزود: یکی از مطالبات و خواسته‌های بحق مردم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در چند دهه اخیر، کوتاه کردن مسیر دسترسی به مرکز استان با احداث یک محور جایگزین ایمن و کم خطر بوده است که بتواند به خروج مسجدسلیمان از بن بست فعلی نیز کمک کند.

ورناصری گفت: در طول سالیان گذشته اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان و سازمان حفاظت محیط زیست کشور همواره مخالف مسیرهای پیشنهادی بودند و حاضر به صدور مجوز برای این طرح بسیار مهم و حیاتی نشدند و قول‌های داده شده از سوی مسئولان به مردم، تنها در حد حرف و وعده باقی ماند.

وی افزود: با تلاش‌های بی‌وقفه و پیگیری‌های صورت‌گرفته و رایزنی با مقامات این سازمان و دیگر مسئولان کشور، موفق به اخذ نهایی مجوز زیست محیطی احداث جاده میانبر مسجدسلیمان – اهواز شدیم.

نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با ارسال نامه‌ای به مدیرکل راه و شهرسازی استان مجوز نهایی جهت احداث جاده میانبر را صادر کرده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح