کد خبر : 3025
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 20:20

صادرات حدود ۲ میلیون تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی از بنادر غرب هرمزگان

صادرات حدود ۲ میلیون تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی از بنادر غرب هرمزگان

  مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از صادرات حدود ۲ میلیون تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی و رشد ۳۰ درصدی کابوتاژ طی چهار ماه نخست سال جاری خبر داد. قاسم عسکری نسب صبح امروز (۱۶ مردادماه) میزان صادرات کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان را یک میلیون و ۹۸۷ هزار تن

صادرات حدود ۲ میلیون تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی از بنادر غرب هرمزگان

  مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از صادرات حدود ۲ میلیون تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی و رشد ۳۰ درصدی کابوتاژ طی چهار ماه نخست سال جاری خبر داد.

قاسم عسکری نسب صبح امروز (۱۶ مردادماه) میزان صادرات کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان را یک میلیون و ۹۸۷ هزار تن اعلام کرد و گفت: عمده این محموله های صادراتی شامل میوه و تره بار، خشکبار، مواد معدنی و مصالح ساختمانی بوده که این میزان صادرات بیانگر رشد ۲۹۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.
وی افزود: از مجموع عملیات انجام شده، ۵۱۳ هزار و ۴۶۲ تن با رشد ۶۰ درصدی مربوط به صادرات غیر نفتی و یک میلیون و ۴۵۵ هزار و ۱۱۳ تن مربوط به صادرات نفتی است.
این مقام مسئول  با اشاره به مجموع صادرات نفتی و غیر نفتی انجام شده طی مدت یاد شده اظهار داشت: یک میلیون و ۲۱۸ هزار و ۴ تن فرآورده های نفتی و غیرنفتی با رشد ۳۰ درصدی به صورت رویه کابوتاژ (حمل و نقل ساحلی) در بنادر غرب هرمزگان جابجا شد.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان افزود: همچنین ۴۱۵ هزار و ۹۷۹ تن فرآورده های غیرنفتی و ۸۰۲ هزار و ۲۵ تن  فرآورده های نفتی در این بندر کابوتاژ انجام شد که به ترتیب از رشد ۳۸ درصدی و ۲۶ درصدی در سال جاری برخوردار بوده است.
به گفته عسکری نسب، بنادر غرب هرمزگان از زیر ساخت‌های لازم و مناسب برای صادرات انواع کالاها از جمله مصالح  ساختمانی، کانتینرهای یخچالی و کالاهای معدنی بر خوردار است و آمادگی ارائه هر گونه خدمات در زمینه صادرات کالا به تجار و سرمایه گذاران در بنادر غرب استان هرمزگان مهیا است.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح