کد خبر : 122308
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 21:45

شکست شیما صفایی در آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک

شکست شیما صفایی در آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه را با شکست آغاز کرد. به گزارش ایسنا، رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه از امروز (پنج‌شنبه) به میزبانی دوحه آغاز شد و ملی‌پوشان ایران به مصاف حریف خود رفتند. شیما صفایی با رنکینگ ۵۳۷ در اولین مسابقه مقابل

شکست شیما صفایی در آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه را با شکست آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه از امروز (پنج‌شنبه) به میزبانی دوحه آغاز شد و ملی‌پوشان ایران به مصاف حریف خود رفتند.

شیما صفایی با رنکینگ ۵۳۷ در اولین مسابقه مقابل آناستازیا لاوروا از قزاقستان با رنکینگ ۱۶۶ به میدان رفت و با نتیجه چهار بر دو شکست خورد.

او نتیجه گیم اول را ۵ بر ۱۱ واگذار کرد، در گیم دوم و سوم با نتایج ۱۳ بر ۱۱  و ۱۲ بر ۱۰ به پیروزی رسید. در گیم چهارم، پنجم و ششم به ترتیب ۷ بر ۱۱ و ۷ بر ۱۱ و ۹ بر ۱۱ شکست خورد.

مسابقات انتخابی المپیک در آسیای میانه از ۲۸ تا ۳۰ اسفند برگزار می‌شود که از ایران ندا شهسواری، شیما صفایی، نیما و نوشاد عالمیان اعزام شده‌اند. در این مسابقات یک سهمیه المپیک توزیع می‌شود که شهسواری در دو دوره قبلی سهمیه زنان را کسب کرده بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح