کد خبر : 141314
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 22:09

شکار حیات وحش در فصل زادآوری اوج خیانت به حقوق زیستمندان است

شکار حیات وحش در فصل زادآوری اوج خیانت به حقوق زیستمندان است

ایسنا/کردستان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیجار از دستگیری و شناسایی یک نفر شکارچی غیر مجاز کبوترهای چاهی در زیستگاههای شهرستان بیجار خبرداد. علی اصغر هدایت زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس گزارش دریافتی از سوی مخبرین و اعزام مأمورین یگان حفاظت این اداره، یک نفر متخلف که بر خلاف مقررات، بدون پروانه

شکار حیات وحش در فصل زادآوری اوج خیانت به حقوق زیستمندان است

ایسنا/کردستان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیجار از دستگیری و شناسایی یک نفر شکارچی غیر مجاز کبوترهای چاهی در زیستگاههای شهرستان بیجار خبرداد.

علی اصغر هدایت زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس گزارش دریافتی از سوی مخبرین و اعزام مأمورین یگان حفاظت این اداره، یک نفر متخلف که بر خلاف مقررات، بدون پروانه شکار  اقدام به کشتار ۵ قطعه کبوتر چاهی  کرده بود دستگیر شد.

هدایت زاده افزود: از این متخلف تعداد ۵ قطعه کبوتر چاهی کشف و صورتجلسه تخلف  گردید و پرونده متخلف یاد شده  پس از واریز ضرر و زیان وارده محیط زیست، به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: معمولاً اواخر زمستان زمان زادآوری و تجدید نسل اکثر جانداران وحشی و گیاهان است و می طلبد که آحاد مردم با مشارکت و همدلی، همگام و همدوش با سازمان های ذیربط به منظور حفظ و حمایت از این نعمتهای خدادی به عنوان امانت و میراثی ملی برای نسل های امروز و نسل های آینده تلاش کنند و هرگونه ملازمه و تخریب محیط زیست را بشدت پیگیری کنند؛ گشت های ویژه یگان حفاظت محیط زیست کردستان هم در شهرستان ها و مرکز استان بطور شبانه روزی در مناطق تحت مدیریت پست های گشت و کنترل دارند و آماده پیگیری هرگونه گزارش زیست محیطی می باشند و شماره تلفن ۱۵۴۰ برای برقراری تماس های مردمی در تمام نقاط مختلف استان برخط(آنلاین) بوده و پذیرای گزارش های به حق شهروندان فهیم است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح