کد خبر : 155861
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 11:53

شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا تشکیل شد

شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا تشکیل شد

در جلسه عصر چهارشنبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران سه قوه و به ریاست حسن روحانی تشکیل شد، چگونگی انعکاس رسانه‌ای موضوعات اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه گزارش‌های کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه در مورد نحوه استفاده بهینه

در جلسه عصر چهارشنبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران سه قوه و به ریاست حسن روحانی تشکیل شد، چگونگی انعکاس رسانه‌ای موضوعات اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه گزارش‌های کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه در مورد نحوه استفاده بهینه از منابع درآمدی برای تشویق و تقویت بیمه همگانی حوادث طبیعی و کمک به آسیب دیدگان و خانوارهای کم درآمد و همچنین حمایت از اشتغال و تولید ارائه و پس از بحث و بررسی درباره ابعاد اقتصادی و اجتماعی آن، تصمیم‌گیری شد.

در این جلسه همچنین رؤسای قوا و دیگر اعضا از روحیه همبستگی ملی و مشارکت عمومی و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها در مقابله با عوارض و آسیب‌های ناشی از سیل‌های اخیر در ۲۴ استان کشور قدردانی کردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح