کد خبر : 153130
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 16:41

شهر در غربت بی هم‌نفسی می‌میرد

شهر در غربت بی هم‌نفسی می‌میرد

مسئول برگزاری ویژه‌برنامه نیمه شعبان مسجد ولایت گفت: ویژه‌برنامه جشن نیمه شعبان با شعار «شهر در غربت بی هم‌نفسی می‌میرد» در مسجد ولایت شهر قزوین برگزار می‌شود. عرفان هادی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا منطقه قزوین، با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان تصریح کرد: ویژه‌برنامه نیمه شعبان به مدت سه شب از ۲۹ تا ۳۱ فروردین‌ماه،

شهر در غربت بی هم‌نفسی می‌میرد
مسئول برگزاری ویژه‌برنامه نیمه شعبان مسجد ولایت گفت: ویژه‌برنامه جشن نیمه شعبان با شعار «شهر در غربت بی هم‌نفسی می‌میرد» در مسجد ولایت شهر قزوین برگزار می‌شود.
عرفان هادی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا منطقه قزوین، با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان تصریح کرد: ویژه‌برنامه نیمه شعبان به مدت سه شب از ۲۹ تا ۳۱ فروردین‌ماه، دو شب اول بعد از نماز مغرب و عشا و در شب سوم از ساعت ۲۳:۳۰ به‌صورت احیا در مسجد ولایت برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مراسم که با سخنرانی حاج‌آقا موسوی مطلق از قم و با مداحی حاج‌ آقای حقی برگزار می‌شود؛ میزبان همه شهروندان هستیم، تلاش شده است که بحث فرهنگ انتظار و مهدویت در برنامه‌ها گنجانده شود.
مسئول برگزاری جشن نیمه شعبان مسجد ولایت، خاطرنشان کرد: با همفکری تیم فرهنگی به این نتیجه رسیدیم که برای ترویج فرهنگ انتظار در بین مردم کاری انجام دهیم که مردم ایام نیمه شعبان را درک کنند بنابراین کلیدواژه «شهر در غربت بی هم‌نفسی می‌میرد» را برای فعالیتمان انتخاب کردیم.
وی تصریح کرد: بنابراین از یک هفته پیش ایستگاه انتظار را در نقاط مختلف شهر ازجمله میدان میرعماد، تپه نورالشهدا؛ چهارراه غیاث آباد و خیام برپا و با اهدای شاخه گل به رهگذران ایام نیمه شعبان را یادآوری کردیم.
هادی‌زاده تأکید کرد: در عرصه انتظار و فرهنگ مهدویت باید کار بیشتری صورت بگیرد و مجموعه‌های فرهنگی و هیئت‌ها به‌صورت جدی‌تر وارد این عرصه شوند، باید فعالیت به‌گونه‌ای باشد که مردم متوجه شوند نیمه شعبان تفاوتی با سایر مراسم‌ها دارد و واقعه ظهور اهمیت بالایی دارد، درواقع تا زمانی که نخبه‌های مذهبی وارد این عرصه نشوند فرهنگ انتظار دیرتر در بین مردم شکوفا می‌شود.

|
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح