کد خبر : 171217
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 21:19

شهرداری و پلیس با سد معبر وانت‌بارها برخورد کنند

شهرداری و پلیس با سد معبر وانت‌بارها برخورد کنند

ایسنا/اردبیل دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: شهرداری اردبیل و پلیس راهور باید با وانت‌بارها و نیسان که نسبت به سد معبر در مناطق مختلف شهر کنند، برخوردی جدی داشته باشند. سیدعبدالله طباطبایی روز شنبه دوم اسفندماه در جریان بازدید از وضعیت طرح ساماندهی وانت‌بارهای سطح شهر اظهار کرد: در ایام پایانی سال که رونق خرید

شهرداری و پلیس با سد معبر وانت‌بارها برخورد کنند

ایسنا/اردبیل دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: شهرداری اردبیل و پلیس راهور باید با وانت‌بارها و نیسان که نسبت به سد معبر در مناطق مختلف شهر کنند، برخوردی جدی داشته باشند.

سیدعبدالله طباطبایی روز شنبه دوم اسفندماه در جریان بازدید از وضعیت طرح ساماندهی وانت‌بارهای سطح شهر اظهار کرد: در ایام پایانی سال که رونق خرید و فروش را در سطح بازار شاهد هستیم، تعداد زیادی از وانت‌بارها و نیسان در مناطق مختلف شهر اقدام به راه‌اندازی بساط فروش میوه کردند که ضرورت دارد نسبت به ساماندهی این خودروها و فعالیت مناسبشان برنامه‌ریزی شود.

وی تصریح کرد: هر چند توقف وانت‌بارها در سطح شهر بر کندی ترددها و افزایش بار ترافیکی و همچنین بروز تصادفات و نارضایتی مردم منجر شده و از لحاظ سیما و منظر شهری نیز چندان جذاب به نظر نمی‌رسد اما تصمیم بر این شده تا امکان فعالیت تک وانتی‌ها در این اوضاع سخت اقتصادی فراهم‌ آمده و جلوی فعالیت وانت‌بارها و نیسان‌های پرتراکم در میادین، دور برگردان‌ها و فضاهای شلوغ شهری گرفته شود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در بررسی‌ها معلوم شده تعدادی مغازه‌دار علاوه بر باز بودن مغازه خود چندین وانت‌بار و نیسان را نیز در این امر به کار گرفتند که روند موجود تخلف محسوب می‌شود و ما به شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کردیم به جد با این شلوغی‌ها و تراکم فعالیت وانت‌بارها برخوردی جدی داشته باشند.

طباطبایی افزود: چنانچه در مرحله اول و دوم تذکر صاحبان این خودروها توجهی به برچیدن بساط وانت‌بار و نیسان نکنند، در بار سوم به عنوان اخلالگر نظم و امنیت عمومی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هر چند صاحبان برخی از وانت‌بارها و نیسان به صورت انفرادی به دلیل شرایط معیشتی و اقتصادی مجبور به این امر شدند اما شهرداری مکلف شده ظرف سه ماه نسبت به ساماندهی این خودروها و راه‌اندازی میادین میوه و تره‌بار در مناطق متعدد شهر اقدام کرده و به نوعی از فعالیت نامناسب این خودروها جلوگیری کنند.

طباطبایی بیان کرد: شایسته نیست در هر میدان و معبر شهری چندین وانت‌بار و نیسان فعالیتی نامناسب و به هم ریخته داشته باشند که قرار شد در این زمینه و در ایام پایانی سال تدبیری اندیشیده شود تا مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح