کد خبر : 156968
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 17:53

شناسایی شهید کلاله‌ای بعد از ۳۲ سال

شناسایی شهید کلاله‌ای بعد از ۳۲ سال

ایسنا/گلستان پیکر شهید «نعمت‌الله گزمه» از شهدای جنگ تحمیلی که در سال ۸۷ در خراسان جنوبی به‌عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود، با انجام آزمایش DNA شناسایی شد. شهید گزمه اهل یکی از روستاهای شهرستان کلاله در استان گلستان بود که در سال ۶۵ به استخدام ژاندارمری در آمد و در سال ۶۷ در

شناسایی شهید کلاله‌ای بعد از ۳۲ سال

ایسنا/گلستان پیکر شهید «نعمت‌الله گزمه» از شهدای جنگ تحمیلی که در سال ۸۷ در خراسان جنوبی به‌عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود، با انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

شهید گزمه اهل یکی از روستاهای شهرستان کلاله در استان گلستان بود که در سال ۶۵ به استخدام ژاندارمری در آمد و در سال ۶۷ در منطقه دهلران در درگیری با متجاوزان بعثی مفقودالاثر شد.

سال‌ها بعد در تفحصی که در منطقه دهلران انجام شد، پیکر شهید شناسایی و با توجه به نداشتن علائم شناسایی برای خاکسپاری به‌عنوان شهید گمنام به استان خرسان جنوبی منتقل شد.

اکنون بعد از گذشت ۱۲ سال و با انجام آزمایش DNA، هویت این شهید شناسایی شد.

روز گذشته با حضور سردار یونس عبدی رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا در منزل برادر شهید گزمه، این خبر به خانواده شهید اعلام شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح