کد خبر : 107986
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 21:21

شعار سال ریل گذاری برای اهداف انقلاب است

شعار سال ریل گذاری برای اهداف انقلاب است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: شعار سال تشریفاتی نیست و در واقع هدف گذاری آینده انقلاب است. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در آران و بیدگل، آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: تمام ظرفیت و استعدادهای کشور باید برای تحقق شعار سال بسیج

امام جمعه آران و بیدگل گفت: شعار سال تشریفاتی نیست و در واقع هدف گذاری آینده انقلاب است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در آران و بیدگل، آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: تمام ظرفیت و استعدادهای کشور باید برای تحقق شعار سال بسیج شوند، این یک ریل گذاری و تعیین مسیر برای موفقیت انقلاب است.
وی افزود: عده ای فکر می کنند این یک شعار تشریفاتی است، اگر به این شعارها توجه شود و همه دنبال عمل و تحقق آن باشند کشور از نیاز به قدرتهای خارجی و مستکبر بی نیاز خواهد شد، شعار رونق تولید اگر به درستی اجرایی شود و موانع آن توسط افراد مسئول و اجرایی رفع شود کشور ما در دنیا به ابرقدرت بزرگی در صحنه های اقتصادی و فرهنگی بدل خواهد شد.
وی ادامه داد: اگر رونق تولید داخلی عملی شود آثار و برکات زیادی شاهد خواهیم بود، رونق کشاورزی، صنایع دستی، صنعت، دام، اشتغال، فعالیت عمرانی، رفاه خانواده از جمله برکات خواهد بود و حتی خود دولت هم درآمد پیدا خواهد کرد و از خروج ارز از کشور جلوگیری خواهد شد، واردات کالاهای غیر ضروری کاهش خواهد یافت و اثرات تحریم را از بین خواهد برد.
امام جمعه آران و بیدگل گفت: منظور از رونق تولید فقط در حوزه صنعت نیست، بلکه همه صنایع باید رونق پیدا کنند و بزرگترین اثر رونق در شرایط فعلی بی اثر شدن تحریم های خارجی است که ابرقدرتها برای ما ایجاد کرده اند و باید مطمئن باشیم راه علاج خروج از مشکلات پیش روی کشور تکیه بر نیرو و تولید داخل است تا بی نیازی را در جای جای کشور شاهد باشیم.
وی ادامه داد: هنوز در داخل عده ای دنبال چراغ سبز اروپایی ها و خارجی ها هستند، این با عزت و بزرگی ما در تضاد است هز چند این عده در شعار صحبت از عزت می کنند ولی اشتباه می کنند، اگر اینها درست ببینند ما الان در اوج قدرت و عزت هستیم ما در باشگاه قدرت جهان نقش داریم، جبهه مقاومت با حمایت معنوی ما در دنیا حرف دارد برای گفتن و با اقتدار و صلابت دنبال رسیدن به اهداف عالیه الهی و انسانی است.
آیت الله موسوی افزود: ما باید از غرب دنبال علم و تکنولوژی باشیم نه اینکه دنبال غرب گرایی مطلق باشیم، برخی قبله و کعبه آنها شده غرب، اگر چنین شد عزت ما زیر سوال می رود نباید غرب زده شویم، ما با استفاده از نیروهای داخلی توان ایستادن بر قله های علم و اقتصاد را داریم و باید اینگونه باشیم تا نیازی به قدرتهای مستکبر پیدا نکنیم.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح