کد خبر : 153248
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 16:54

شاعران برگزیده‌ سده‌ اخیر در «وزن‌ دنیا»

شاعران برگزیده‌ سده‌ اخیر در «وزن‌ دنیا»

ویژه‌نامه‌ نوروزی «وزن ‌دنیا» با نظرسنجی درباره انتخاب شاعران برگزیده‌ سده‌ اخیر و ۱۰۰ شعر از ۱۰۰ شاعر منتشر شد. به گزارش ایسنا، شماره‌ سیزدهم «وزن دنیا» در ۳۰۸ صفحه و با قیمت ۷۵ هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها و کیوسک‌های مطبوعاتی معتبر در دسترس مخاطبان شعر است و علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از مراکز خرید مجله به آدرس

شاعران برگزیده‌ سده‌ اخیر در «وزن‌ دنیا»

ویژه‌نامه‌ نوروزی «وزن ‌دنیا» با نظرسنجی درباره انتخاب شاعران برگزیده‌ سده‌ اخیر و ۱۰۰ شعر از ۱۰۰ شاعر منتشر شد.

به گزارش ایسنا، شماره‌ سیزدهم «وزن دنیا» در ۳۰۸ صفحه و با قیمت ۷۵ هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها و کیوسک‌های مطبوعاتی معتبر در دسترس مخاطبان شعر است و علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از مراکز خرید مجله به آدرس اینستاگرام و تلگرام مجله با عنوان vaznedonya@ مراجعه و یا از سایت مجله www.vaznedonya.ir کسب آگاهی کنند.

در این شماره‌ از مجله در بخش شعر از ۱۰۰ شاعر به انتخاب «وزن دنیا» ۱۰۰ شعر می‌خوانیم.

همچنین بخش «تعریف و تبصره» این شماره با عنوان «در آستانه» با گزارشی اجمالی نوشته سیدفرزام درباره تاریخ شعر نو ایران از آن‌چه در و بر شعر مدرن فارسی تا واپسین سال قرن حاضر گذشته، همراه است.

علاوه‌بر این در پرونده بخش تعریف و تبصره با عنوان «راویان درد مشترک» گفت‌وگوهایی درباره‌ بررسی گفتمان‌های سیاسی و اجتماعی در ۱۰۰ سال شعر ایران، در نشست‌هایی با مقصود فراستخواه، محمدرضا سرگلزایی، شهرام پرستش، شهلا لاهیجی، علی دینی‌ترکمانی و سروش دباغ می‌خوانیم.

بخش پایانی نیز مربوط به شاعران برگزیده‌ سده‌ اخیر به انتخاب اهالی ادبیات اندیشه و هنر است، در این بخش «وزن دنیا» در یک نظرسنجی از ۹۰ تن از اهالی ادبیات، اندیشه و هنر خواسته است که شاعران برگزیده‌ ۱۰۰ سال اخیر را با معیارهای شخصی خودشان انتخاب کنند.

مدیرمسئول مجله «وزن دنیا» پوریا سوری و سردبیر آن علی مسعودی‌نیا است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح