کد خبر : 129513
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 1:33

شاخصه پاسداری در کلام شهید باقری+ صوت

شاخصه پاسداری در کلام شهید باقری+ صوت

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در آستانه میلاد سیدالشهدا امام حسین (ع) و روز پاسدار برای اولین بار صوتی از سردار شهید حسن باقری منتشر کرده است. به گزارش ایسنا، شهید حسن باقری در قرارگاه کربلا در تاریخ ۱۷ / ۷ / ۱۳۶۱، شجاعت و جرئت داشتن را از ملزومات یک پاسدار در میدان‌های

شاخصه پاسداری در کلام شهید باقری+ صوت

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در آستانه میلاد سیدالشهدا امام حسین (ع) و روز پاسدار برای اولین بار صوتی از سردار شهید حسن باقری منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا، شهید حسن باقری در قرارگاه کربلا در تاریخ ۱۷ / ۷ / ۱۳۶۱، شجاعت و جرئت داشتن را از ملزومات یک پاسدار در میدان‌های نبرد بر می‌شمارد.

در بخشی از این صوت می‌شنویم:

«ما در داخل عملکرد نیروهای سپاه به دو چیز احتیاج داریم، یکی ایمان است و یکی شجاعت.

اگر شجاعت در تک‌تک شماها نباشد دنیا و خروارها هم اگر به شما علم فرماندهی گردانی و تجربه فرمانده گردانی به شما بدهند به‌هیچ‌وجه فایده ندارد.

یعنی اگر فرمانده گردانی باشد که خودش جرئت جلوتر از بقیه نیروها رفتن را نداشته باشد، هرچقدر هم اینجا یادش بدهند، فایده‌ای نمی‌کند. و اگر فرمانده لشکری باشد که جرئت پیشاپیش حرکت کردن لشکرش را نداشته باشد، به‌یقین نخواهد توانست که لشکرش را هدایت واقعی کند چون دیدی که از عملیات پیدا می‌کند و دیدی که از صحنه نبرد پیدا می‌کند یک دید ذهنی‌گرایی است نه دیدی که رو به واقعیت برود.»

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح