کد خبر : 92300
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 12:21

سکوی قهرمانی مسابقات کونگ فو انتخابی استان زیر پای ملایری‌ها

سکوی قهرمانی مسابقات کونگ فو انتخابی استان زیر پای ملایری‌ها

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکاران ملایری با کسب پنج مدال درخشان طلا و برنز مسابقات کونگ فو انتخابی استان با اقتدار بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستادند. به گزارش ایسنا؛ حمید رضا سپهری نیا افزود: تیم کونگ فوتو آ ملایر که توانسته بود از سوی انجمن کونگ فو تو آ این شهرستان

سکوی قهرمانی مسابقات کونگ فو انتخابی استان زیر پای ملایری‌ها

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکاران ملایری با کسب پنج مدال درخشان طلا و برنز مسابقات کونگ فو انتخابی استان با اقتدار بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستادند.

به گزارش ایسنا؛ حمید رضا سپهری نیا افزود: تیم کونگ فوتو آ ملایر که توانسته بود از سوی انجمن کونگ فو تو آ این شهرستان در مسابقات کونگ فو تو آ انتخابی استان در رشته سلاح سرد با مربیگری و سرپرستی ” مصطفی محمدی” شرکت کند، توانست در مقابل هم استانی های خود عرض اندام کرده و با کسب پنج مدال درخشان طلا و برنز این مسابقات بر سکوی قهرمانی آن بایستد و مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشوری آن را دریافت کند.

وی با بیان اینکه مسابقات کونگ فو تو آ انتخابی استان با حضور تیم هایی از دیگر شهرستان های  استان در سالن کونگ فو همدان برگزار شد، اظهارکرد: در این دوره از رقابت ها، فرشید بیات در اجرای جفت نانچیکو، مهدی جعفری در اجرای چوب بلند، علی محمدی در اجرای چوب بلند و ابوالفضل جعفری در اجرای تک نانچیکو مقام اول و مدال طلا را کسب کردند و مهدی جعفری در اجرای تک نانچیکو مقام سوم و مدال برنز را احراز کرد.

سپهری نیا در ادامه اظهارکرد: همچنین یک دوره مسابقه دو و میدانی رده‌های پایه در راستای اجرای طرح استعدادیابی و ارتقای سواد حرکتی در پیست دو و میدانی استادیوم ۵۰۰۰ نفره سردار شهید حاج مرتضی روحیان ملایر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر هدف از این مسابقات را ایجاد انگیزه و تشویق خانواده ها برای فرهنگ سازی و جذب فرزندان خود به ورزش و معرفی مستعدین ورزشی عنوان کرد و افزود: این مسابقه در رده های سنی پایه با همکاری اداره ورزش و جوانان، واحد تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و مدیریت دبستان شهید خرسندی با مربیگری و سرپرستی ” رسول الله وردی” برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ نفر از دانش آموزان دبستان شهید خرسندی در این طرح و مسابقه شرکت کردند و برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: اجرا و برگزاری اینگونه طرح ها و مسابقات، راهی مناسب و مطلوب در استعدادیابی و تشویق فرزندان در تمامی رده های سنی به شمار می‌رود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح