کد خبر : 99415
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 21:51

سفیر ایران: چشم انداز دوستی دو ملت ایران و چین بیش از پیش روشن است

سفیر ایران: چشم انداز دوستی دو ملت ایران و چین بیش از پیش روشن است

محمد کشاورززاده در پیام نوروزی خود گفت: خدای را شاکریم در شرایطی که با وجود همه گیری بیماری کووید ۱۹ در چین تاکنون هیچ یک از ایرانیان در این کشور مبتلا نگشته ، دست دعا به درگاه او بلند کرده و از او رفع این بلا را برای ملت ایران طلب می کنیم. به گزارش

سفیر ایران: چشم انداز دوستی دو ملت ایران و چین  بیش از پیش روشن است

محمد کشاورززاده در پیام نوروزی خود گفت: خدای را شاکریم در شرایطی که با وجود همه گیری بیماری کووید ۱۹ در چین تاکنون هیچ یک از ایرانیان در این کشور مبتلا نگشته ، دست دعا به درگاه او بلند کرده و از او رفع این بلا را برای ملت ایران طلب می کنیم.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

ای‌ ز تو نورِ دل‌ و دیدارِ مــــــا

گـــردشِ اندیشه‌ بــیدارِ مــــــــا

ای‌ ز تو رویان‌ زمستان‌ و بهار

ای‌ تو گرداننده‌ لیــــــــل‌ و نهار

ای‌ ز تـو تغییرِ حـال‌ و سالـــها

حـالِ مارا کُن‌ تو خوشتر حالها

آغاز سال ۱۳۹۹ که پیام آور بهار طبیعت است را به تمامی هموطنان خود به ویژه ایرانیان مقیم چین تبریک می گویم. سالی که گذشت سالی پر ماجرا برای ایران و ایرانیان بود. با طغیان سیل آغاز و با شیوع بیماری به پایان رسید. دشواری های بسیار کار سخت تر را می طلبید و خدای را شاکرم که علی رغم تمامی سختی ها من و تمامی همکارانم کوشیدیم تا هر آن چه ممکن است برای پیشبرد منافع ملی کشور انجام دهیم.
در این سال روابط دو کشور ایران و چین دورانی جدید را تجربه کرد و نزدیکی بیشتر دو کشور در عرصه های مختلف امری کاملا محسوس است. اکنون ایران و ایرانی برای مردم چین به عنوان دوستانی نزدیک شناخته شده و چشم انداز دوستی دو ملت بیش از پیش روشن گشته است. امری که خود را در کمک های بی دریغ مردم و دولت چین چه در سیل فروردین ماه و چه در روزهای اخیر و در جریان شیوع بیماری کرونا به نمایش گذاشت.
همکارانم چه در سفارت و چه در کنسولگری های ایران در شانگهای, گوانجو و هنگ کنگ شبانه روز در تلاشند تا هر آنچه مورد نیاز مردم در ایران است به هر مقداری که مقدور می گردد را تهیه و به ایران ارسال نمایند تا شاید مرهمی بر درد شیوع بیماری کرونا در ایران گردد.
علاوه بر آنچه که در رابطه با دولت و مردم چین در این سال انجام شد, کوشیدیم تا شرایط زندگی برای ایرانیان مقیم چین را تسهیل کنیم و نقطه اوج این تلاش ها خود را در یاری رساندن به ایرانیان مقیم ووهان به نمایش گذاشتیم. خدای را باز شاکریم که علی رغم همه گیری بیماری کووید ۱۹ در چین تا کنون هیچ یک از ایرانیان در این کشور مبتلا نگشته و دست دعا به درگاه او بلند کرده و از او رفع این بلا را برای ملت ایران طلب می کنیم.
امید دارم سال ۱۳۹۹ سالی پر برکت برای ایران و ایرانیان باشد و از تمامی ایرانیان مقیم چین صمیمانه درخواست می کنم که هر آنچه در توان دارند به کار گیرند تا این سال به فرموده مقام معظم رهبری “سال جهش” تولیدات ملی گردد.
پیروز و سربلند باشید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح