کد خبر : 145050
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 11:12

سرپرست جدید دانشگاه آزاد استان کرمانشاه معارفه شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد استان کرمانشاه معارفه شد

  با حضور مشاور رئیس و مدیر کل دفتر انتصابات دانشگاه آزاد، جهانشیر امینی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی و از زحمات محمدرضا حبیبی سرپرست پیشین این دانشگاه تجلیل شد.    به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، محمدرضا مردانی مشاور رئیس و مدیر کل دفتر انتصابات دانشگاه آزاد در این مراسم

سرپرست جدید دانشگاه آزاد استان کرمانشاه معارفه شد 
 
با حضور مشاور رئیس و مدیر کل دفتر انتصابات دانشگاه آزاد، جهانشیر امینی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی و از زحمات محمدرضا حبیبی سرپرست پیشین این دانشگاه تجلیل شد. 
 
به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، محمدرضا مردانی مشاور رئیس و مدیر کل دفتر انتصابات دانشگاه آزاد در این مراسم که امروز (۲۲ فروردین) در دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه کشور ما در چهل سال گذشته توانسته است علی رغم خصومت های دشمن و توطئه های متعدد به عنوان قدرت منطقه شناخته شود گفت: امروز ایران در حال پیشرفت و توسعه است و توانسته نفوذ و قدرت خود را در حوزه های علمی، فرهنگی و دفاعی چنان افزایش دهد که به عنوان قدرت اصلی در منطقه شناخته شود و در مقابل دشمنان ایستادگی کند. 
 
وی اضافه کرد: بر اساس همین توانمندی است که دشمن نقاط قوت نظام را هدف کور خود قرار داده است و فرزندان سبزپوش این آب و خاک را ناجوانمردانه تروریسم معرفی می کند، در حالیکه عظمت ایران و فرزندان آن در گرو همراهی و مشارکت مردم و نظام به دست آمده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش در تشریح وضعیت کنونی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی که اداره آن به صورت درآمد و هزینه است، کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است، به همین دلیل قبول مسئولیت در چنین شرایط سخت کاری اقدامی ایثارگرانه و جهادی است.
 
مردانی افزود: حرکت‌های امیدآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی در حال افزایش است و رویکرد حل مسئله در حوزه ملی و محلی و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در سطح کشور از اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی است، بگونه ای که به عنوان یک رکن در آموزش عالی با رویکرد علمی و نرم افزاری نقش ممتازی ایفا کند.
 
وی تربیت نیروی انسانی را در دانشگاه آزاد مهم ارزیابی کرد و گفت: در پرورش نیروی انسانی و کادرسازی مدیریتی برای نظام باید نقش تعیین کننده داشته باشیم.
 
وی افزود: بیش از وظیفه متعارف آموزشی، در دانشگاه آزاد باید به سمت مهارت محوری و پرورش نیروی انسانی خلاق و متخصص و استفاده از ظرفیت جوانان و کارآفرینان حرکت کنیم تا در آینده این دانشگاه منزلت علمی و جایگاه نخست انتخاب داوطلبان را به خود اختصاص دهد و تقویت این جایگاه مطالبه جدی مدیران کنونی دانشگاه آزاد اسلامی است.
 
مردانی ادامه داد: توجه به تربیت دینی و ارتقای جایگاه فرهنگی در جامعه از دیگر اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید است و انتظار می رود مدیریت جدید استان نیز در بهبود روند فعالیت های دانشجویی، فرهنگی، علمی، آموزشی و پژوهشی گام‌های اساسی بردارد و از ظرفیت موجود در واحدهای این استان بستر مناسبی برای کسب جایگاه برتر در سطح سایر واحدهای دانشگاه و کمک به توسعه همه جانبه کشور استفاده کند.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه پیشرفت دانشگاه در عرصه‌های مختلف با مشارکت، همدلی و همکاری در راستای اعتلای اهداف دانشگاه میسر می شود، عنوان کرد: اگر این رویکرد در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه تحقق پیدا کند، این دانشگاه می تواند به قطب علمی و فرهنگی غرب کشور تبدیل شود.
 
 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح