کد خبر : 107487
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 20:05

سرقت و مواد مخدر؛ بیشترین تخلف اتفاق‌ افتاده در زنجان

سرقت و مواد مخدر؛ بیشترین تخلف اتفاق‌ افتاده در زنجان

ایسنا/زنجان دادستان زنجان گفت: سرقت و مواد مخدر در صدر جرائم استان قرار دارد. حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کرمی ظهر امورز (۲۹ آبان‌ماه) در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان، اظهار کرد: عمده سرقت‌ها در زنجان سرقت از ویلاباغ‌ها، مزارع و ساختمان‌های نیمه‌کاره است که در این خصوص نیازمند یک تفسیر اساسی هستیم اولا اینکه

سرقت و مواد مخدر؛ بیشترین تخلف اتفاق‌ افتاده در زنجان

ایسنا/زنجان دادستان زنجان گفت: سرقت و مواد مخدر در صدر جرائم استان قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کرمی ظهر امورز (۲۹ آبان‌ماه) در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان، اظهار کرد: عمده سرقت‌ها در زنجان سرقت از ویلاباغ‌ها، مزارع و ساختمان‌های نیمه‌کاره است که در این خصوص نیازمند یک تفسیر اساسی هستیم اولا اینکه این ویلا باغ‌ها مجازند یا غیرمجاز و در بافت روستا ها قرار دارند یا نه ؟

وی افزود: باید به سمت تجهیزات بازدارنده در مرحله قبل از وقوع سرقت و بعد از وقوع برویم؛ چراکه برخی سرقت‌ها در حوزه جرایم اقتصادی تعریف نمی‌شوند و اصولا کشف سرقت‌ها و کلاهبرداری‌ها سخت است، لذا رسانه ملی با تولید محتوا و هشدار در خصوص سرقت و کلاهبرداری در پیشگیری از وقوع این جرایم همکاری کند.

این مسئول با اشاره به اینکه سرقت و موادمخدر در صدر جرائم استان قرار دارند، افزود: سارقانی که از زندان آزاد می‌شوند بایستی به پلیس تخصصی اعلام شوند و برای این کار نیازمند سازو کار مناسب و بکارگیری سیستم هستیم.

دادستان زنجان خاطرنشان کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی که بخشی از بسترهای وقوع جرم است نیازمند مداخله اداره بهزیستی هستیم آن هم مداخله همراه با تحول و اثرگذاری ارائه راهکارهای مطلوب و عملیاتی برای کاستن از سرقت‌ها و جمع‌آوری معتادان متجاهر مورد توجه است و در بحث مبارزه با جرائم نباید درگیر بودجه بود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح