کد خبر : 6358
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 14:30

سبزی: وزرای دولت سیزدهم شیفته خدمت باشند؛ نه تشنه قدرت

سبزی: وزرای دولت سیزدهم شیفته خدمت باشند؛ نه تشنه قدرت

یک عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی از سید ابراهیم رئیسی خواست تا در انتخاب وزراء و مدیران فسادستیزی، امانت‌داری مردمی بودن را مدنظر قرار داده و کسانی را انتخاب کند که «شیفته خدمت باشند، نه تشنه قدرت».  حجت الاسلام و المسلمین محمد سبزی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود

سبزی: وزرای دولت سیزدهم شیفته خدمت باشند؛ نه تشنه قدرت

یک عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی از سید ابراهیم رئیسی خواست تا در انتخاب وزراء و مدیران فسادستیزی، امانت‌داری مردمی بودن را مدنظر قرار داده و کسانی را انتخاب کند که «شیفته خدمت باشند، نه تشنه قدرت».

 حجت الاسلام و المسلمین محمد سبزی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام شهادت امام سوم شیعیان(ع) گفت: در آستانه تشکیل دولت سیزدهم و تشکیل کابینه سید ابراهیم رئیسی بار دیگر سجده شکر به درگاه خداوند می‌ساییم که بر ما منت نهاد و رادمردی از مکتب عدل علوی را در معرض انتخاب آگاهانه ملت ایران قرار داد تا تحقق عدالت را در همه ابعادش پیگیری و اجرا کند.

وی افزود: جناب رئیسی با توجه به آگاهی و اطلاعات گسترده‌ای که از ظرفیت‌های عظیم کشورمان دارد و چالش‌ها و موانع توسعه عدالت محور را به خوبی می‌شناسد لذا انتظار می‌رود با انتخاب مدیران انقلابی، شجاع، توانمند، با تجربه، جوان‌گرا و فارغ از وابستگی‌های حزبی در همه رده‌های مسئولیت کشور از وزیران تا استانداران، فرمانداران، بخش‌داران و مدیران طعم خدمت مؤمنانه را به توده‌های محروم و مستضعف بچشاند.

این عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی ادامه داد: ملت ایران بعد از ۴۳ سال استقامت و پایداری بر آرمان‌های مقدس امام و شهیدان انتظار دارند که تجربه‌های تلخ گذشته بار دیگر تکرار نشود و زمام امور اجرایی کشور به کسانی سپرده شود که حقیقتا پیگیر اجرای عدالت باشند، وام‌دار فرد و جریان سیاسی نباشند، پاک‌دست و فسادستیز باشند، به امانت‌داری مشهور باشند، مردمی باشند و تیم همکارانشان از رانت های سیاسی به دور باشند و خویشاوندان مطلقا میدان ندهند و به فرموده شهید والا مقام، شهید بهشتی شیفته خدمت باشند، نه تشنه قدرت.

سبزی گفت: از همکاران درخواست می‌کنم که به فرموده مقام معظم رهبری کمک کنند دولت کریمه هر چه سریع‌تر سامان‌ یابد و فارغ از سهم ‌خواهی‌ها کارنامه و برنامه وزیران را به دقت بررسی و انسان‌های شایسته را با پشتوانه رأی قاطع به کابینه دولت سیزدهم بفرستند.

نماینده ساوه و زندیه در پایان نطق خود به مشکلات کارگران ساختمانی، فرهنگیان، بازنشستگان، کشاورزان و دامداران اشاره کرد و گفت: در اثر بی‌تدبیری مسئولان گذشته، نقدینگی و تهیه مواد اولیه شرکت‌ها دچار چالش شده است. انتخاب یک مدیر منخصص و متعهد می‌تواند شرکت‌های تولیدی را احیا کند. لذا از سید ابراهیم رئیسی تقاضای مبارزه بی‌امان با فساد را دارم.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح