کد خبر : 146302
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 18:19

سال جهش تولید در فارس محقق شده است

سال جهش تولید در فارس محقق شده است

ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه توفیقات قابل دفاعی در تحقق شعار سال در استان چه درقالب تعریف و اجرای ٣٨ پروژه مصوب جهش تولید و چه در قالب حرکت رو به جلو در بخش‌های مختلف داشته‌ایم، گفت: با ارائه آمار و ارقام می‌توانیم مدعی شویم که سال جهش تولید در فارس محقق شده است. عنایت‌الله

سال جهش تولید در فارس محقق شده است

ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه توفیقات قابل دفاعی در تحقق شعار سال در استان چه درقالب تعریف و اجرای ٣٨ پروژه مصوب جهش تولید و چه در قالب حرکت رو به جلو در بخش‌های مختلف داشته‌ایم، گفت: با ارائه آمار و ارقام می‌توانیم مدعی شویم که سال جهش تولید در فارس محقق شده است.

عنایت‌الله رحیمی عصر شنبه ١۶ اسفند در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه فارس بیان کرد: علی‌رغم همه تنگناها و گرفتاری‌هایی که در کشور طی یکسال گذشته ایجاد شده اما تلاش دستگاههای اجرایی قابل تقدیر است.

او افزود: تلاش مجموعه دولت در فارس این بود که بتواند به اهدافی که در برنامه‌ها در قالب مولفه‌های اقتصادی و اجتماعی تدوین شده، دست پیدا کند و شعار سال را به منظور لبیک به فرمان مقام معظم رهبری محقق کنیم.

استاندار فارس با بیان اینکه شاید نقصانی در بعد گردشگری به دلیل حاکمیت بیماری کرونا بر وضعیت آمد و شدها داشته باشیم اما در بعد سخت افزاری این حوزه جهش خوبی انجام شده است، گفت: امسال در بخش تولیدات کشاورزی و صنعتی اعم از آلومینیوم، کربنات سدیم، فولاد و خودرو و…شاهد افزایش تولید بودیم که ناشی از همدلی دولت و بخش خصوصی بوده است.

رحیمی تاکید کرد: باید کوشش بیشتری برای پاسخ به مطالبات به حق مردم در زمینه‌های مختلف به ویژه زمینه اقتصادی، معیشت، سلامت و امنیت انجام دهیم.

او ادامه داد: با همه گیر شدن بیماری کرونا و از طرفی با تشدید تحریم‌ها مردم در زمینه معیشت دچار مشکلاتی شده‌اند اما نهایت تلاش خادمان آنها در دولت و دیگر بخش‌ها کاهش مشکلات و افزایش رضایتمندی‌ بوده است.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مردم در بخش بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری و لشکری مبنی بر همسان سازی حقوق بود که برای بخشی از آت دولت اعتباراتی پیش‌بینی کرد.درک می‌کنیم که بازنشستگان ما امروز نباید در تنگنا باشند بلکه باید از یک زندگی آبرومندانه برخورد باشند.

رحیمی گفت: زمانی که می‌گویند جنگ اقتصادی است، باید بپذیریم که این جنگ هزینه‌هایی دارد و هر یک از ما بخشی از این هزینه را تقبل و تحمل کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش ١٣٨ میلیارد تومانی ابلاغ اعتبارات هزینه‌ای امسال استان، ابراز امیدواری کرد که با افزایش درآمد به مطالبات کارمندان دولت پاسخ داده شود.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: حقیقتا فشارهای زیادی بر کارمندان دستگاه‌های اجرایی وارد شده و باید نهایت تلاش داشته باشیم تا به مشکلات کارمندان آنها شود.

رحیمی همچنین به ماده ۵۶ قانون الحاق هم اشاره و بیان کرد: این ماده یک فرصت از این جهت است که پول نقدی که بانک می‌دهد اثرگذارتر نسبت به اسناد خزانه است و پروژه با سرعت بیشتری به چرخه خدمات رسانی وارد می‌شود و باز پرداخت آن هم تضمین شده است.

استاندار فارس با بیان اینکه تهاتر بانکی نیز یک فرصت برای دستگاه‌های اجرایی است، گفت: تاکنون ۴۵٣ میلیارد تومان را به سازمان برنامه و بودجه ارسال کرده‌ایم که ٣۴٩ میلیارد تومان آن تخصیص یافته. ٢٨٣ میلیارد تومان هم برگ تسویه خزانه تاکنون صادر شده است.

انتهای پیام

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح