کد خبر : 80727
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 21:33

زیرساخت‌های تامین و توزیع آب شرب شهرستان‌های جنوبی ایلام نیازمند ارتقاء است

زیرساخت‌های تامین و توزیع آب شرب شهرستان‌های جنوبی ایلام نیازمند ارتقاء است

ایسنا/ایلام نماینده مردم دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: به صورت جدی از طریق وزارت خانه مربوطه مسائل مرتبط با تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری پروژه ها و توسعه و ارتقاء زیرساخت های مرتبط با تامین و توزیع آب شرب پیگیری خواهم کرد. دکتر “نوراله تیموری”

 زیرساخت‌های تامین و توزیع آب شرب شهرستان‌های جنوبی ایلام نیازمند ارتقاء است

ایسنا/ایلام نماینده مردم دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: به صورت جدی از طریق وزارت خانه مربوطه مسائل مرتبط با تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری پروژه ها و توسعه و ارتقاء زیرساخت های مرتبط با تامین و توزیع آب شرب پیگیری خواهم کرد.

دکتر “نوراله تیموری” در نشست با نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در  مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امسال با وجود تنش آبی در سطح استان تمهیدات لازم در زمینه تامین و توزیع آب شرب  در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در سالهای اخیر، اعتباراتی خوبی جهت اجرای پروژه های آب و فاضلاب در شهرستان دهلران  هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام با اشاره به فرسوده بودن شبکه آب رسانی شهر دهلران، تصریح کرد: اصلاح شبکه فرسوده آب رسانی، بر اساس مطالعات و نقشه های اجرایی ، و در راستای تکمیل پهنه بندی و بر اساس میزان اعتبار ، برنامه های بازسازی و اصلاح شبکه‌های توزیع اولویت بندی می شود.

تیموری  با اشاره به وضعیت منابع آب و لزوم رعایت الگوی مصرف، همکاری مسئولین برای تخصیص  اعتبارات عمرانی را خواستار شد.

بهزاد علیزاده،  نماینده ی مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه در خصوص پیگیری مسائل به منظور جذب اعتبارات لازم، قول مساعد داد و اظهار کرد:  مردم حوزه انتخابیه بخش زرین آباد و روستای کاور در خصوص تامین آب شرب پایدار درخواست‌هایی دارند و  برخی از روستاها  دارای زیرساخت های لازم برای آبرسانی پایدار نیستند و لازم است که شرکت آب و فاضلاب استان تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کند.

وی تاکید کرد: به صورت جدی از طریق وزارت خانه مربوطه مسائل مرتبط با تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری پروژه ها و توسعه و ارتقاء زیرساخت های مرتبط با تامین و توزیع آب شرب پیگیری خواهم کرد.

نماینده ی مردم استان  خواستار تسریع در روند اجرای پروژه های اولویت دار شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح