کد خبر : 126690
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 15:51

زیارت بیش از ۱۶ هزار نفر در بقاع متبرکه قاین

زیارت بیش از ۱۶ هزار نفر در بقاع متبرکه قاین

 ۱۶ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاین از بازدید بیش از هزار و ۹۰۲ نفر از بقاع متبرکه شهرستان از ابتدای تعطیلات نوروزی خبر داد. حجت‌الاسلام حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: با آغاز سال جدید برنامه‌های معنوی متعددی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور

زیارت بیش از ۱۶ هزار نفر در بقاع متبرکه قاین
 ۱۶ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاین از بازدید بیش از هزار و ۹۰۲ نفر از بقاع متبرکه شهرستان از ابتدای تعطیلات نوروزی خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: با آغاز سال جدید برنامه‌های معنوی متعددی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور شهروندان و مسافران نوروزی برگزار شد که در این راستا طرح آرامش بهاری یکی از برنامه‌های اوقاف در این ایام است.

وی از بازدید بیش از ۱۶ هزار و ۹۰۲ نفر از بقاع متبرکه شهرستان از ابتدای تعطیلات نوروزی خبر داد و بیان کرد: رضایتمندی و آرامش معنوی زائران مهم‌ترین هدف اوقاف شهرستان قاین در راستای اجرای طرح آرامش بهاری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاین با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در هشت بقعه و امامزاده این شهرستان اجرا می‌شود، تصریح کرد: این طرح در امامزاده زید قاین، امامزاده حسن و افضل (ع)، امامزاده زیدالنار آفریز، بقعه متبرکه بوذرجمهر، امامزاده بی‌بی زبیده خاتون (س)، امامزاده مسعود شندان عرب، امامزاده عبدالله بادامک و امامزاده محمد روستای مهنج در حال برگزاری است.

رحیمی یادآور شد: از ابتدای طرح آرامش بهاری تاکنون بیش از ۱۲۲۰ نفر در زائرسراها و مکان‌های اقامتی امامزادگان اسکان داده شده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح