کد خبر : 11153
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 15:38

رویکرد مجمع نمایندگان به استاندار پیشنهادی خودشان؛ توجیه یا نظارت؟

رویکرد مجمع نمایندگان به استاندار پیشنهادی خودشان؛ توجیه یا نظارت؟

 رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: ما افرادی را برای استانداری همدان به وزارت کشور معرفی کردیم اما در موضع مطالبه‌گری خود ایستاده‌ایم و هرگز توجیه‌کننده تصمیمات استاندار نخواهیم بود. حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سه‌شنبه ۶ مهرماه در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوأل خبرنگار ایسنا پیرامون معضلات پیشنهاد استاندار توسط مجمع نمایندگان استان، اظهار کرد:

رویکرد مجمع نمایندگان به استاندار پیشنهادی خودشان؛ توجیه یا نظارت؟

 رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: ما افرادی را برای استانداری همدان به وزارت کشور معرفی کردیم اما در موضع مطالبه‌گری خود ایستاده‌ایم و هرگز توجیه‌کننده تصمیمات استاندار نخواهیم بود.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سه‌شنبه ۶ مهرماه در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوأل خبرنگار ایسنا پیرامون معضلات پیشنهاد استاندار توسط مجمع نمایندگان استان، اظهار کرد: مجمع نمایندگان فقط مواردی را به وزارت کشور معرفی کرده اما حتی اگر استاندار از بین گزینه پیشنهادی ما باشد، باید مستقل بوده و تابع هیچ فردی نباشد.
فلاحی تصریح کرد: ما به عنوان مطالبه‌گر پای کار هستیم، شأن نظارتی خود را داریم و توجیه‌کننده رفتار استاندار نخواهیم بود از طرفی دخالتی در کار استاندار هم نداریم و او باید مستقل تصمیم‌گیری کند.
وی در رابطه با گزینه استاندار نظامی برای همدان، توضیح داد: وزیر کشور گفتند که بنده اولویتم‌گزینه‌های نظامی نیست، برای ما هم نظامی یا غیر نظامی بودن مهم نیست و فقط یک شخص انقلابی با روحیه جهادی می‌خواهیم.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان درباره انتخاب “صادق مفتح” برادر نماینده تویسرکان در مجلس به عنوان استاندار همدان، گفت: اولین فردی که با ایشان مخالفت کرد، آقای مفتح نماینده تویسرکان بود اما بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان، اجماع آراء را به وزیر کشور منتقل کردم و الان منتظر نظر آن‌ها هستیم.
فلاحی دررابطه با دلخوری وزیر بهداشت در سفر به همدان، توضیح داد: تعدادی از اساتید و پزشکان انقلابی که از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بودند درخواست نشستی با وزیر بهداشت را داشتند که حق این افراد بود و ما هم جلسه‌ای برای بعد از ستاد مدیریت کرونای استان ترتیب دادیم اما مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان پس از جلسه ستاد کرونا، وزیر را به سالن غذاخوری هدایت کردند و یک ساعت و نیم افرادی که منتظر ایشان بودند، معطل شدند.
وی با بیان اینکه وقتی وزیر بهداشت متوجه این قضیه شد یک دلخوری به وجود آمد، ادامه داد: پس از آن جلسه، افراد حاضر در آن که انتقاداتی به سیستم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی همدان داشتند توسط رئیس دانشگاه مورد سوأل قرار گرفتند.
رئیس مجمع نمایندگان استان درباره مشکل کم‌آبی در همدان، اظهار کرد: یکی از بحث‌هایی که در همدان مشکل‌ساز شده، بحث کمبود آب شرب است که در حال پیگیری برای رفع آن هستیم.
فلاحی بیان کرد: سال ۸۳ که رهبر انقلاب به همدان سفر کردند در رابطه با مسئله تأمین آب پایدار برای استان، بیاناتی داشتند که در اولین اقدام در سال ۸۶ انتقال آب از سد تالوار مطرح شد که هزینه زیادی هم در این زمینه مصرف شد اما تا الان آبی از آن منطقه به همدان نرسیده است.
وی درباره انتقال آب از روستای خالق‌وردی به همدان، گفت: مسیر آب همدان از خلق‌وردی نبوده و الان آبفا برای حل مشکل آب همدان به صورت اضطراری از آب آنجا استفاده کرده در حالیکه خود ساکنان منطقه کبودراهنگ با کم آبی مواجه هستند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح