کد خبر : 94329
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 22:24

رونمایی از ۶۲ طرح پژوهشی کمیته امداد در حوزه آسیب‌شناسی و اثربخشی خدمات

رونمایی از ۶۲ طرح پژوهشی کمیته امداد در حوزه آسیب‌شناسی و اثربخشی خدمات

مراسم رونمایی از ۶۲ طرح پژوهشی کمیته امداد در حوزه آسیب‌شناسی و اثربخشی خدمات با حضور رئیس کمیته امداد برگزار شد. به گزارش ایسنا سیدمرتضی بختیاری در این مراسم با اشاره به حساسیت‌های کار برای محرومان و نیازمندان گفت: تجربیات ۴۲ ساله کمیته امداد در امدادرسانی به محرومان بسیار ارزشمند است اما در روش‌های خدمت‌رسانی با

رونمایی از ۶۲ طرح پژوهشی کمیته امداد در حوزه آسیب‌شناسی و اثربخشی خدمات

مراسم رونمایی از ۶۲ طرح پژوهشی کمیته امداد در حوزه آسیب‌شناسی و اثربخشی خدمات با حضور رئیس کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش ایسنا سیدمرتضی بختیاری در این مراسم با اشاره به حساسیت‌های کار برای محرومان و نیازمندان گفت: تجربیات ۴۲ ساله کمیته امداد در امدادرسانی به محرومان بسیار ارزشمند است اما در روش‌های خدمت‌رسانی با رویکرد تکریم و توانمندسازی، نیازمند استفاده از پژوهش و تحقیق هستیم.

وی تقویت پژوهش را از برنامه‌های جدی کمیته امداد دانست و افزود: در تمام فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و اولویت‌بندی طرح‌ها، مبنای اقدامات باید براساس پژوهش باشد.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه مهارت‌پروری در کنار تقویت بنیه علمی باید در متن برنامه‌های امداد دیده شود، ادامه داد: پژوهش باید کاربردی باشد و اطمینان داریم ۶۲ پژوهش انجام شده در کمیته امداد، در موفق ماموریت‌های ما مهم و موثر خواهد بود.

بختیاری استفاده از توان کارشناسان و متخصصان داخلی کمیته امداد را از مزیت‌های این پژوهش‌ها عنوان کرد و گفت: مرکز رصد فقر و شناسایی نیازمندان بر همین مبنای پژوهش‌محوری تشکیل شده تا با یک نگاه علمی به موضوع علل و عوامل فقر بپردازد.

وی با اشاره به برخی پراکندگی‌ها در حوزه حمایت از محرومان در کشور خاطرنشان کرد: پراکندگی مراجع و نهادهای خدمت‌رسان اگر به هم‌افزایی منجر نشود، آسیب‌زاست و در این راستا خواستار همکاری و هم‌افزایی همه خیریه‌ها، مراکز نیکوکاری و نهادهای حمایتی هستیم.

رئیس کمیته امداد بر ضرورت وجود یک مرجعیت واحد در رسیدگی به نیازمندان تاکید کرد و گفت: در همین راستا، سامانه واحدی در کمیته امداد در حال طراحی و بانک اطلاعاتی جامعی از نیازمندان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، بختیاری اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد شناسایی نیازمندان پیش از مراجعه آنان به این نهاد است و اقدام برای کمک به محرومان نباید معطل به مراجعه و درخواست آنان باشد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح