کد خبر : 131641
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 23:33

روند بیماری کرونا در استان کرمان تقریبا با ثبات است

روند بیماری کرونا در استان کرمان تقریبا با ثبات است

ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: روند وضعیت بیماری در استان روند قطعی با نواسانات مقطعی بوده و تاکنون به سمت پیک نرفته و امیدواریم شاهد ادامه همین روند و کاهش آمار مبتلایان به کرونا باشیم ضمن اینکه مرگ و میر نیز ثابت است. دکتر”حسین صافی زاده” ظهر امروز ۲۳ اسفندماه در ستاد استانی

روند بیماری کرونا در استان کرمان تقریبا با ثبات است

ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: روند وضعیت بیماری در استان روند قطعی با نواسانات مقطعی بوده و تاکنون به سمت پیک نرفته و امیدواریم شاهد ادامه همین روند و کاهش آمار مبتلایان به کرونا باشیم ضمن اینکه مرگ و میر نیز ثابت است.

دکتر”حسین صافی زاده” ظهر امروز ۲۳ اسفندماه در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در هفته گذشته روند بستری بیماران مبتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان مانند هفته قبل از آن اتفاق افتاد و تغییر محسوسی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه دانشگاه های جیرفت، بم، رفسنجان افزایش مختصری نسبت به هفته قبل داشتیم، افزود: در سیرجان شاهد کاهش موارد بستری هستیم و تعداد موارد بستری شیب ملایمی داشته است.

صافی زاده تصریح کرد: روند وضعیت بیماری در استان روند قطعی با نواسانات مقطعی بوده و تاکنون به سمت پیک نرفته و امیدواریم شاهد ادامه همین روند و کاهش آمار مبتلایان به کرونا باشیم ضمن اینکه مرگ و میر نیز ثابت است.

به گزارش ایسنا، دکتر “حمیدرضا رشیدی نژاد” رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه گفت: در ادامه گام چهارم مبارزه با بیماری کرونا، تقویت طرح شهید سلیمانی در استان های با خطر بیشتر اعلام شده و در این زمینه باید از افراد مثبت حمایت های معیشتی و خدماتی صورت بگیرد.

وی افزود: با همراهی فعالانِ اجرای این طرح هماهنگی های لازم صورت گرفته و کرمان به صورت رسمی و ابلاغی در این طرح مکلف نیست، اما به لحاظ عملکردی خود را مقید می دانیم تقویت طرح آغاز شود و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد تا دچار یک بحران به ویژه در تعطیلات نوروز نشویم.

رشیدی نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه تعطیلات سفر نیست، امسال در نوروز برنامه جامع سلامت نوروزی اجرا می شود.

همچنین دکتر”محمدصادق بصیری” جانشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان در این جلسه گفت: امروز در ستاد ملی کرونا مصوب شد ۲۵ اسفندماه به بعد، رنگ بندی جدیدی توسط وزارت بهداشت اعلام شود که به شهرستان ها ابلاغ خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر ۱۲ شهرستان استان کرمان دارای وضعیت آبی، ۱۰ شهرستان وضعیت زرد و سیرجان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

بصیری تصریح کرد: در سال جاری ۶۷ جلسه استانی ستاد کرونا را در استان برگزار کرده ایم که با احتساب مصوبات امروز، ۵۹۸ مصوبه به مراجع ذی ربط ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: در بحث صدور مجوز تردد در ایام پیش فرم یکپارچه صدور تردد به شهرهای قرمز و نارنجی و از شهرهای آبی و زرد توسط فرمانداران صادر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح