کد خبر : 172639
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1400 - 16:59

روحیه انقلابی شعار راهبردی دولت سیزدهم است

روحیه انقلابی شعار راهبردی دولت سیزدهم است

ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: شعار رئیس محترم جمهور بهره‌مندی از مدیران مردمی و فساد ستیز است که باید به این اصل اعتقاد داشته باشیم. داشتن روحیه انقلابی هم از دیگر شعارهای راهبردی دولت سیزدهم است که مورد تاکید و توجه قرار دارد و با این ویژگی می‌توانیم جرات حضور در بین مردم و رفع

روحیه انقلابی شعار راهبردی دولت سیزدهم است

ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: شعار رئیس محترم جمهور بهره‌مندی از مدیران مردمی و فساد ستیز است که باید به این اصل اعتقاد داشته باشیم. داشتن روحیه انقلابی هم از دیگر شعارهای راهبردی دولت سیزدهم است که مورد تاکید و توجه قرار دارد و با این ویژگی می‌توانیم جرات حضور در بین مردم و رفع مشکلات را داشته باشیم.

حمیدرضا امام‌پناهی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت که در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد، اظهار کرد: عدالت‌محوری جزو تعهدات دولت سیزدهم است، امور و برنامه‌ها هم در این راستا هدف‌گذاری می‌شوند تا بتوانیم گام‌های خوبی در راستای توسعه و رونق شهرستان برداریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت افزود: این انتصاب بار مسئولیت را برای بنده سنگین‌تر کرده و باید پاسخگوی این اعتماد باشم تا بتوانیم خدمات بهتر و ارزشمندتری به مردم فهیم این شهرستان ارائه دهیم، مردمی که در تمام دوران‌ها با ازخودگذشتگی تا پای جان پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند لذا خدمت به این مردم توفیقی بوده که حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های توسعه‌ای و زیرساختی شهرستان در کمیته‌های تخصصی مطرح و پیگیری می‌شود، گفت: از همه نخبگان و صاحب‌نظران دعوت می‌کنم تا هر طرح و ایده‌ای که در راستای ارائه خدمات بهتر و توسعه شهرستان دارند، ارائه کنند.

امام‌پناهی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات فرماندار سابق، تصریح کرد: تغییرات در همه دولت‌ها پذیرفتنی بوده و در انتصابات حفظ استراتژی نظام مهم است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه یکی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، توجه به تربیت نسل انقلابی است، گفت: شعار رئیس جمهور بهره‌مندی از مدیران مردمی و فساد ستیز است که باید به این اصل اعتقاد داشته باشیم. داشتن روحیه انقلابی هم از دیگر شعارهای راهبردی دولت سیزدهم است که مورد تاکید و توجه قرار دارد و با این ویژگی می‌توانیم جرات حضور در بین مردم و رفع مشکلات را داشته باشیم.

در ادامه علی فتح‌اللهی فرماندار سابق رشت اظهار کرد: احساس وظیفه در هر جامعه‌ای بسیار مهم است، هرکسی که در جامعه‌ای زندگی می‌کند رسالت‌هایی را برعهده دارد. اگر مسئول یا کارشناسی وظیفه خود را به درستی انجام دهد، توسعه و پیشرفت محسوس خواهد بود لذا نباید نسبت به امور بی تفاوت باشیم.

وی گفت: احساس مسئولیت و وظیفه به من آموخت تا هر مکان و با هر وظیفه‌ای باشم، کار خود را به دور از مسائل جناحی و سیاسی به نحو مطلوب به انجام برسانم.

فتح‌اللهی خاطرنشان کرد: در مدت زمان خدمتم در شهرستان توانستیم اقداماتی در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی ارائه دهیم، همچنین مقابله با کرونا و انجام واکسیناسیون از دیگر اقدامات مهمی بود که وظیفه خود می‌دانستیم تا در کنار کادر درمان جهت تامین سلامت جامعه خدمت کنیم.

فرماندار سابق شهرستان رشت افزود: افتخار می‌کنم که موضوع مدیریت پسماند شهرستان رشت به عنوان الگوی استان‌های شمالی معرفی شد و حدود ۳۰ روستای بدون زباله و پسماند در حال حاضر داریم.

وی گفت: در طرح شهید رجایی سالجاری فرمانداری شهرستان به عنوان دستگاه اجرایی برتر معرفی و تجلیل شد که مدیون همکاران‌مان هستیم.

فتح‌اللهی ضمن قدردانی از همراهی همیشگی  اصحاب رسانه، گفت: تشکر ویژه‌ای از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری که شبانه روز تلاش کردند، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستاها، شهرداران دارم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح