کد خبر : 35677
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 17:07

رزمایش مشترک ارتش لبنان و یونیفل

رزمایش مشترک ارتش لبنان و یونیفل

منابع خبری لبنان از رزمایش مشترک ارتش این کشور با یگان‌های نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در جنوب این کشور (یونیفل) خبر داد.  خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که ارتش این کشور رزمایش مشترکی را با یگان‌های نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل) در منطقه نوار شرقی (قطاع شرقی) برگزار کردند. طبق این گزارش،

رزمایش مشترک ارتش لبنان و یونیفل

منابع خبری لبنان از رزمایش مشترک ارتش این کشور با یگان‌های نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در جنوب این کشور (یونیفل) خبر داد.

 خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که ارتش این کشور رزمایش مشترکی را با یگان‌های نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل) در منطقه نوار شرقی (قطاع شرقی) برگزار کردند.
طبق این گزارش، هدف از این رزمایش تبادل تجارب نظامی و تقویت اعتماد متقابل و همچنین هماهنگی بیشتر میان دو طرف انجام شد.
خبرگزاری لبنان در ادامه گزارش داد که فعالیت‌های این رزمایش بر عملیات نظامی در مناطق غیر نظامی لبنان و حفظ نظم و قانون متمرکز بود.
طبق این گزارش، این تمرینات شامل آموزش پرسنل نظامی و فرماندهان گشت‌های نظامی برای ایجاد و راه اندازی ایست‌های بازرسی جاده‌ای بود.
خبرگزاری لبنان یکی دیگر از اهداف این تمرینات را فعالیت مؤثر ارتش بدون ایجاد مزاحمت برای غیرنظامیان در منطقه عملیات اعلام کرد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح