کد خبر : 21957
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 - 1:11

رتبه نخست خدمات مددکاری کشور به کمیته امداد استان قم اختصاص یافت

رتبه نخست خدمات مددکاری کشور به کمیته امداد استان قم اختصاص یافت

ایسنا/قم کمیته امداد استان قم با ارتقاء سطح تخصصی مددکاری و افزایش خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت، رتبه نخست خدمات مددکاری در کشور را به خود اختصاص داد. اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حوزه حمایت و سلامت خانواده، به‌عنوان پیشران فعالیت‌های اجرایی این نهاد است گفت:

رتبه نخست خدمات مددکاری کشور به کمیته امداد استان قم اختصاص یافت

ایسنا/قم کمیته امداد استان قم با ارتقاء سطح تخصصی مددکاری و افزایش خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت، رتبه نخست خدمات مددکاری در کشور را به خود اختصاص داد.

اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حوزه حمایت و سلامت خانواده، به‌عنوان پیشران فعالیت‌های اجرایی این نهاد است گفت: با نیازسنجی، توان سنجی و مددکاری تخصصی این نهاد در سال‌های اخیر زمینه ارتقاء خدمت‌رسانی به خانواده‌های معزّز تحت حمایت بیش از گذشته فراهم‌شده است.
وی تلاش جهادی مددکاران کمیته امداد استان قم و دلسوزی آن‌ها را زمینه‌ساز توفیقات این نهاد در مقابله با فقر و محرومیت در استان عنوان و اظهار کرد: در آخرین ارزیابی دفتر مرکزی این نهاد، کمیته امداد استان قم، در سال ۹۹ رتبه نخست خدمات مددکاری را در کشور کسب کرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح