کد خبر : 69332
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 22:39

رتبه برتر لرستان در طرح «آجر به آجر»

رتبه برتر لرستان در طرح «آجر به آجر»

  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با بیان اینکه عملیات ساخت ۸۸ فضای آموزشی استان به ظرفیت ۳۰۰ کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در دست انجام است، گفت: لرستان در طرح «آجر به آجر» در زمینه جذب اعتبارات و تعداد مشارکت‌ها جزو استان‌های نخست کشور است. مدرسه خیرساز زنده‌یاد حاج‌عباس جلالی مارنانی،

رتبه برتر لرستان در طرح «آجر به آجر»

  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با بیان اینکه عملیات ساخت ۸۸ فضای آموزشی استان به ظرفیت ۳۰۰ کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در دست انجام است، گفت: لرستان در طرح «آجر به آجر» در زمینه جذب اعتبارات و تعداد مشارکت‌ها جزو استان‌های نخست کشور است.

مدرسه خیرساز زنده‌یاد حاج‌عباس جلالی مارنانی، با اعتبار شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با زیربنایی بالغ‌ بر هزار و ۲۰۰ مترمربع،   با حضور استاندار لرستان، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، فرماندار و امام‌جمعه شهرستان الیگودرز به بهره‌برداری رسید.
امیر غفوری‌نژاد، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه ۲۰ واحد آموزشی در قالب ۹۱ کلاس درس با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع در شهرستان الیگودرز در دست ساخت است، اظهار کرد: عملیات ساخت ۸۸ فضای آموزشی استان به ظرفیت ۳۰۰ کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در دست انجام است.
وی با اشاره به اینکه کمک خیرین مدرسه‌ساز لرستان در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بسیار چشمگیر و تعداد قابل توجهی از فضاهای قابل افتتاح امسال متمرکز بر اتمام طرح‌های سالیان گذشته است که توسط خیرین ساخته می‌شوند، گفت: براساس کمک‌های خیرین، ردیف اعتبارات مشارکتی لرستان بیش از سه برابر بوده است و این استان در طرح «آجر به آجر» در زمینه جذب اعتبارات و تعداد مشارکت‌ها جزو استان‌های نخست کشور است.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح