کد خبر : 69588
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 23:00

رتبه اول هیات ورزشی بیماران خاص خوزستان در ارزیابی عملکرد فدراسیون

رتبه اول هیات ورزشی بیماران خاص خوزستان در ارزیابی عملکرد فدراسیون

ایسنا/خوزستان پس از ارزیابی عملکرد هیات های استانی بیماران خاص و پیوند اعضا توسط فدراسیون، رتبه اول در کشور به هیات خوزستان رسید. فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا طی نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرده است که هیات ورزش‌های بیماران خاص استان در ارزیابی عملکرد هیات‌های کشوری در سال ۹۹ موفق

رتبه اول هیات ورزشی بیماران خاص خوزستان در ارزیابی عملکرد فدراسیون

ایسنا/خوزستان پس از ارزیابی عملکرد هیات های استانی بیماران خاص و پیوند اعضا توسط فدراسیون، رتبه اول در کشور به هیات خوزستان رسید.

فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا طی نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرده است که هیات ورزش‌های بیماران خاص استان در ارزیابی عملکرد هیات‌های کشوری در سال ۹۹ موفق شده است رتبه اول را به خود اختصاص دهد.
به گزارش ایسنا، در سال ۹۹ باوجود همه گیری کرونا، هیات بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان، توانست عملکرد خوبی در بخش حضور آنلاین در مسابقات داشته باشد. ضمن این که برگزاری به موقع مجمع سالانه و جذب منابع مالی از جمله آیتم های تاثیرگذار در کسب این عنوان توسط هیات خوزستان است.
هیات بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در حال حاضر به سرپرستی جمال فتاحی اداره می شود.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح