کد خبر : 208834
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 - 11:58

راپل، شیوه ای امن و کم هزینه برای اجرای نمای ساختمان

راپل، شیوه ای امن و کم هزینه برای اجرای نمای ساختمان

  فتح ارتفاعات ساختمانی با راپل تا به حال چیزی در رابطه با راپل شنیده اید؟ این کلمه که اصطلاحی رایج در بین ساختمان کاران می باشد؛ به معنای کار در ارتفاع با طناب است. البته معانی دیگری را نیز به این کلمه نسبت داده اند؛ مثل پایین آمدن با طناب. معنی این کلمه هر

 

فتح ارتفاعات ساختمانی با راپل

تا به حال چیزی در رابطه با راپل شنیده اید؟ این کلمه که اصطلاحی رایج در بین ساختمان کاران می باشد؛ به معنای کار در ارتفاع با طناب است. البته معانی دیگری را نیز به این کلمه نسبت داده اند؛ مثل پایین آمدن با طناب. معنی این کلمه هر آنچه که است؛ به ما نشان می دهد که با راپل می توان ارتفاعات را به راحتی هر چه بیشتر فتح کرد! راپل نه تنها رابط میان انسان و ارتفاع است؛ بلکه روشی است پر مزیت که امروزه در بخش های ساختمانی به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

اکنون علاوه بر سنگ نوردان، غار نوردان و کوهنوردان، فعالان حاضر در حوزه های ساختمانی نیز آن را به خوبی می شناسند. این کار با استفاده از چند ابزار مختلف صورت می گیرد، ابزاری مانند کاربین ها و طناب های محکم. گره های بسیار محکمی روی این طناب ها بسته می شوند که امنیت کار را افزایش داده و در شرایط اضطراری باعث نجات جان افراد خواهند شد. اگر بخواهیم در رابطه با کاربرد راپل در بخش ساختمانی، بیشتر صحبت کنیم؛ باید بگوییم از آن برای پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان، شستشوی نما، عایق بندی و اموری از این قبیل بهره می گیرند. روش فوق باعث سهولت در انجام این کارها شده و امنیت را به ارمغان می آورد.

بدون نیاز به داربست و صرف هزینه های کلان

آنچه باعث ترویج راپل در حوزه های ساختمانی شده، مزیت های مربوط به آن است. این روش کاربردی نه تنها باعث امنیت و حفظ جان افراد خواهد شد؛ بلکه مزایای دیگری را نیز به دنبال دارد. با این شیوه، نیاز به داربست قطع گردیده و تمام امور مربوط به نمای ساختمان توسط همین طناب های مستحکم صورت خواهند گرفت. راپل نه تنها بی نیاز از داربست است؛ بلکه هزینه های کلان مربوط به داربست را نیز کاهش می دهد. داربست یکی از روش های پر هزینه محسوب شده و باعث افزایش هزینه نهایی کار خواهد شد؛ اما این شیوه که یک جایگزین مناسب برای داربست تلقی می شود، کاهش هزینه های نهایی را در پی خواهد داشت. با تمام این تفاسیر می توان روش فوق را یک راه حل اقتصادی و مقرون به صرفه جهت انجام امور ساختمانی خطاب کرد.

کیفیت و اطمینان در اجرای نمای ساختمان با راپل

آیا این روش، مزیت های دیگری هم دارد؟

راپل علاوه بر کاهش و مدیریت هزینه های ساختمانی، مزیت های دیگری را نیز به خود اختصاص داده است. در ادامه به سایر مزایای این روش اشاره خواهیم کرد:

  • سرعت بخشی به امور

نصب و راه اندازی داربست، مستلزم وقت و زمان بسیاری است. این در حالی است که راپل با سرعت بیشتری انجام گرفته و در نتیجه امور را سرعت می بخشد. بنابراین می توان دریافت این روش علاوه بر صرفه جویی در هزینه باعث صرفه جویی در زمان نیز خواهد شد.

  • انعطاف بیشتر

در مقایسه با سایر روش های ساختمانی که در رابطه با نما صورت می گیرند؛ راپل از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار می باشد. این بدان معناست که افرادی که این روش را برای کار انتخاب می کنند؛ دارای انعطاف بیشتری بوده و می توانند به راحتی کارهای مختلف نما را انجام دهند. این موضوع باعث می شود تا پروژه ساختمانی زودتر به اتمام برسد.

  • افزایش کیفیت خدمات

با توجه به بحث انعطاف که به آن اشاره کردیم؛ کیفیت حاصل از این خدمات نیز افزایش یافته و این موضوع باعث افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.

  • کاهش صدمات

در مقایسه با روش هایی مثل داربست، این شیوه صدمات کمتری را به دنبال دارد.

آیا طناب راپل، استحکام کافی را دارد؟

یکی از سوالات پر تکراری که در رابطه با این کار پرسیده می شود؛ پیرامون طناب آن است. بسیاری از افراد می پرسند آیا طناب راپل از استحکام کافی برخوردار می باشد؟ در پاسخ باید گفت با توجه به نوع طناب، استحکام آن مشخص خواهد شد. برای مثال بهترین نوع این طناب که بیشترین میزان استحکام را به همراه دارد؛ طناب دینامیکی است که چند تن وزن را به راحتی تحمل می کند. بنابراین می توان به استحکام و ایمنی این طناب ها کاملا مطمئن بود. این طناب دارای مدل های متعددی است. طناب تک، طناب دوقلو و نیم طناب از مدل های مربوط به آن به شمار می آیند.

خدمات شرکت جهان راپل در سراسر ایران

راپل کاری

عوامل موثر بر قیمت راپل

یکی از مباحث مهم در رابطه با این امر مهم، قیمت است. در این باره می توان اذعان داشت قیمت راپل با توجه به عوامل مختلف تعیین و برآورد می گردد. یکی از پارامترهای موثر بر قیمت آن، مساحت مورد نظر است. اگر یک ساختمان از مساحت بیشتری برخوردار باشد؛ به همان نسبت قیمت راپل بالاتر خواهد بود. همچنین میزان سختی کار نیز در این موضوع تاثیرگذار می باشد. مسلما هزینه و قیمت این کار در برج های بلند که ریسک و سختی بیشتری دارند؛ نسبت به ساختمان های چند طبقه که ارتفاع کمتری دارند، بیشتر خواهد بود.

حصول کیفیت و زیبایی با راپل

علاوه بر ابزارهایی که در راپل استفاده شده و دارای اهمیت می باشند؛ افرادی که این کار را انجام می دهند نیز به همان اندازه مهم می باشند. اگر این خدمات را به افراد متخصص این امر واگذار کنید، بی شک بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد. راپل کاران حرفه ای نه تنها دوره های تخصصی را می گذرانند؛ بلکه گواهینامه های مربوط به این کار را نیز اخذ می کنند تا بتوانند خدمات را به بهترین و مطمئن ترین شکل ممکن انجام دهند. مجموعه جهان راپل با برخورداری از بهترین و کارآزموده ترین نیروها توانسته خدمات بارزی را به مشتریان خود ارائه دهد. با جهان راپل، کیفیت و زیبایی را در نمای ساختمان عمیقا حس کنید!

کاهش هزینه های نماکاری ساختمان با راپل

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح