کد خبر : 76133
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 19:07

راه اندازی ۲۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سیستان وبلوچستان

راه اندازی ۲۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای کمک به دانشگاه های علوم پزشکی، قطع زنجیره کووید۱۹، جلوگیری از ازدحام جمعیت، تشویق مردم به تزریق واکسن کرونا و کمک به بیماران مناطق محروم ۲۷ مرکز واکسیناسیون در این استان ایجاد می شود. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی

راه اندازی ۲۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای کمک به دانشگاه های علوم پزشکی، قطع زنجیره کووید۱۹، جلوگیری از ازدحام جمعیت، تشویق مردم به تزریق واکسن کرونا و کمک به بیماران مناطق محروم ۲۷ مرکز واکسیناسیون در این استان ایجاد می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، غلامرضا آتون اظهار کرد: ۲۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سیستان وبلوچستان به همت سپاه پاسداران راه اندازی می شود، در راستای کمک به دانشگاه های علوم پزشکی، قطع زنجیره کووید۱۹، جلوگیری از ازدحام جمعیت، تشویق مردم به تزریق واکسن کرونا و کمک به بیماران مناطق محروم این مراکز در اقصی نقاط استان ایجاد می شود.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: این مراکز با نام شهید شاخص هر شهرستان نامگذاری و مجری آن سپاه های شهرستان و نواحی، بهداری و بسیج جامعه پزشکی هر منطقه است.

وی ادامه داد: تامین تمامی امکانات لازم در هر مرکز بر عهده سپاه شهرستان و تامین سیستم کامپیوتر و واکسن با شبکه ها و دانشگاه های علوم پزشکی است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح