کد خبر : 175468
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 18:02

راه ارتباطی ۳۰ روستای شهرستان کوهرنگ مسدود شد

راه ارتباطی ۳۰ روستای شهرستان کوهرنگ مسدود شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار کوهرنگ گفت: متاسفانه راه ارتباطی ۳۰ روستای شهرستان کوهرنگ به دلیل بارش برف، مسدود شده است. مرتضی زمانپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای آغاز بارش‌ها در شهرستان کوهرنگ تاکنون بیش از ۴۵ میلی‌متر بارندگی گزارش شده که در گردنه چری و شاه‌منصوری ارتفاع برف به بیش از

راه ارتباطی ۳۰ روستای شهرستان کوهرنگ مسدود شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار کوهرنگ گفت: متاسفانه راه ارتباطی ۳۰ روستای شهرستان کوهرنگ به دلیل بارش برف، مسدود شده است.

مرتضی زمانپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای آغاز بارش‌ها در شهرستان کوهرنگ تاکنون بیش از ۴۵ میلی‌متر بارندگی گزارش شده که در گردنه چری و شاه‌منصوری ارتفاع برف به بیش از ۴۰ سانتی‌متر رسیده و تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان باد و طوفان شدید وجود دارد، افزود: متاسفانه راه ارتباطی ۳۰ روستای شهرستان کوهرنگ به دلیل بارش برف، مسدود شده است و با توجه به باد و طوفان شدید و آسفالت نبودن راه‌ها، در حال حاضر امکان بازگشایی آن‌ها وجود ندارد، همچنین در گردنه‌ها مه و کولاک شدید گزارش شده است.

فرماندار کوهرنگ با اشاره به گرفتار شدن ۱۵۰ خودرو در گردنه چری، تصریح کرد: خوشبختانه کمک‌رسانی به خودروهای گرفتار در برف انجام شد و مشکلی در حال حاضر وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: با توجه به وضعیت کرونا در استان‌های همجوار، محدودیت‌هایی در این زمینه اعمال شده است که ورود خودروهای غیر بومی مخصوصا استان خوزستان به گردنه تاراز ممنوع و چهار مسیر اصلی ورودی به شهرستان نیز ممنوع اعلام شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح