کد خبر : 122677
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 22:12

راه‌ها باز است اما سفر نکنید

راه‌ها باز است اما سفر نکنید

سرپرست فرمانداری طارم گفت: همه راه‌های روستایی طارم باز است. ستار صفری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و تاکیدات استاندار زنجان جلسه مدیریت بحران شهرستان روز چهارم فروردین تشکیل شد.   وی عنوان کرد: هدف از این جلسه آماده‌باش همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی اطلاع‌ رسانی به

سرپرست فرمانداری طارم گفت: همه راه‌های روستایی طارم باز است.

ستار صفری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و تاکیدات استاندار زنجان جلسه مدیریت بحران شهرستان روز چهارم فروردین تشکیل شد.

 

وی عنوان کرد: هدف از این جلسه آماده‌باش همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی اطلاع‌ رسانی به ساکنان شهرستان در خصوص عدم اتراق افراد در حاشیه رودخانه‌ها، جمع‌آوری ادوات کشاورزی و تاسیسات منصوب در حاشیه رودخانه قزل‌اوزن بود.

 

این مسئول با اشاره به کاهش محسوس دما در شهرستان، تصریح کرد: درختان در برخی مناطق به مرحله گل‌دهی رسیده بودند که برای پیشکیری از خسارات احتمالی به کشاورزان توصیه شده است از کارشناسان جهاد کشاورزی برای کاهش خسارت‌ها کمک بگیرند.

 

صفری تاکید کرد: از شهروندان طارمی درخواست می‌شود مسافرت‌های غیر ضروری خود را تا خروج کامل سامانه بارشی از استان به تعویق بیندازند.

 

وی با بیان اینکه همه مسئولان و دستگاه های خدمت‌رسان در منطقه حضور داشته و پایش‌ها به صورت مستمر در حال انجام است، اظهار کرد: خوشبختانه تا به امروز با کمترین خسارت از این بحران عبور کرده‌ایم.

 

این مسئول با بیان اینکه احتمال طغیان رودخانه‌ قزل‌اوزن وجود دارد، ادامه داد: به ساکنین نقاط روستایی حاشیه رودخانه قزل‌اوزن هشدارهای لازم داده شده است.

 

سرپرست فرمانداری طارم با بیان اینکه به علت بارش برف در ارتفاعات شب گذشته برخی مسیرها به مدت دو ساعت مسدود بود، تصریح کرد: با تلاش راهداران این راه‌ها بازگشایی شده و همچنین ۱۸۰ مسافر در راه مانده نیز در در مساجد و پایگاه امداد سرخه دیزج اسکان داده شدند.

 

وی با بیان اینکه کلیه راه‌های ارتباطی شهرستان باز است، بیان کرد:  از شهروندان و مسافران می‌خواهیم هشدارهای صادره را جدی بگیرند.

 

صفری با اشاره به در نظرگیری اماکن اسکان در دو محور سرخه دیزج به زنجان و چورزق به تهم، خاطرنشان کرد: مساجد و مدارس شبانه‌روزی برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح