کد خبر : 177503
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 16:57

راه‌اندازی سرویس پذیرش نسخ الکترونیک آزمایشگاهی در زنجان

راه‌اندازی سرویس پذیرش نسخ الکترونیک آزمایشگاهی در زنجان

ایسنا/زنجان مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: سرویس پذیرش نسخ الکترونیک آزمایشگاهی مراکز درمانی ملکی با آزمایشگاه‌های طرف قرارداد راه‌اندازی شد. علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه آزمایشگاه‌های مراکز درمانی ملکی به مراکز درمانی طرف قرارداد متصل شده است، اظهار کرد: در راستای دولت الکترونیک‌، سرویس پذیرش نسخ الکترونیک آزمایشگاهی مراکز درمانی ملکی

راه‌اندازی سرویس پذیرش نسخ الکترونیک آزمایشگاهی در زنجان

ایسنا/زنجان مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: سرویس پذیرش نسخ الکترونیک آزمایشگاهی مراکز درمانی ملکی با آزمایشگاه‌های طرف قرارداد راه‌اندازی شد.

علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه آزمایشگاه‌های مراکز درمانی ملکی به مراکز درمانی طرف قرارداد متصل شده است، اظهار کرد: در راستای دولت الکترونیک‌، سرویس پذیرش نسخ الکترونیک آزمایشگاهی مراکز درمانی ملکی سازمان تامین‌اجتماعی در سراسر کشور با آزمایشگاه‌های طرف قرارداد با سازمان تامین‌اجتماعی راه‌اندازی شد و در حال ارائه خدمات به بیمه‌شدگان این سازمان است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته فقط داروخانه‌های طرف قرارداد با داروخانه‌های مراکز درمانی ملکی متصل شده بودند که خوشبختانه در ایام‌الله دهه‌فجر، این اقدام مهم در سطح مراکز درمانی آزمایشگاهی نیز اتفاق افتاد، افزود: این خدمت در راستای کاهش مراجعه و با هدف حذف دفترچه‌های درمانی و نیز تسریع در ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان میسر شده است.

این مسئول تصریح کرد: گفتنی است در صورت مراجعه بیمه‌شده سازمان تامین‌اجتماعی به آزمایشگاه مراکز درمانی ملکی این سازمان، احیاناً یک یا چند قلم از آزمایش‌های وی قابل انجام نبود، بلافاصله از طریق سامانه نسخه الکترونیک این مرکز درمانی، نسخه پزشک را به آزمایشگاه‌های طرف قرارداد در سطح شهر ارجاع می‌دهد و بیمار با ارائه کدملی می‌تواند سایر آزمایش‌های خود را در آن مرکز انجام دهد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: گام بلند سازمان تامین‌اجتماعی در خدمت‌رسانی الکترونیک به مخاطبان طی سه ماهه گذشته در قالب طرح ۳۰۷۰ بسیار حائز اهمیت بوده و از جمله برنامه‌های راهبردی و استراتژیک سازمان است که تا پایان سال به کاهش بیش از ۷۰ میلیون بار مراجعه بیمه شده به مراکز درمانی و شعب تامین‌اجتماعی محقق خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح