کد خبر : 131761
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 23:42

دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده شهید برونسی

دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده شهید برونسی

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی همزمان با روز بزرگداشت شهدا و شب شهادت سردار شهید عبدالحسین برونسی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد. بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان که در منزل این شهید بزرگوار حضور یافته بود، بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس تاکید کرد و گفت:

دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده شهید برونسی

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی همزمان با روز بزرگداشت شهدا و شب شهادت سردار شهید عبدالحسین برونسی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان که در منزل این شهید بزرگوار حضور یافته بود، بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: امیدواریم رهروان صدیقی برای شهدا باشیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ضرورت قدردانی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: خانواده‌های شهدا سند افتخار جامعه هستند که همه سرمایه خود را تقدیم انقلاب کردند.

شهید عبدالحسین‌ برونسی‌ یکی از سرداران شهید خراسان رضوی و فرمانده «تیپ ۱۸ جوادالائمه(ع)» است که ۲۳ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات «بدر» در شرق دجله به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح