کد خبر : 208634
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 17:16

دو سارق خودرو در بوئین زهرا به دام پلیس افتادند

دو سارق خودرو در بوئین زهرا به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از دستگیری دو سارق توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.  سرهنگ وجیه الله عبدی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا در بررسی‌های خود از آثار باقی مانده در محل سرقت خودروی یکی از شهروندان، سرنخ‌هایی در خصوص هویت سارقان بدست آورده و اقدامات اطلاعاتی ویژه در این خصوص آغاز

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از دستگیری دو سارق توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

دو سارق خودرو در بوئین زهرا به دام پلیس افتادند

 سرهنگ وجیه الله عبدی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا در بررسی‌های خود از آثار باقی مانده در محل سرقت خودروی یکی از شهروندان، سرنخ‌هایی در خصوص هویت سارقان بدست آورده و اقدامات اطلاعاتی ویژه در این خصوص آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود: در ادامه رصد اطلاعاتی ماموران، هویت هر دو سارق و خودرویی که با استفاده از آن اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی شد.

وی ادامه داد: سارقان که با یک دستگاه سواری پراید از محور قزوین به سمت بوئین زهرا در حال حرکت بودند در محدوده روستای صدر آباد متوقف و دستگیر شدند.

عبدی با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات اولیه پلیسی به دو فقره سرقت خودرو سواری سمند و پژو اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مخفیگاه سارقان در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و در بازدید از آن خودروها به همراه تعدادی قطعات سرقتی مربوط به خودرو کشف شد.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح