کد خبر : 162026
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 16:07

دولت، ملّت و مجلس به توافق برسند تا در برابر دشمنان صدای واحد داشته باشند

دولت، ملّت و مجلس به توافق برسند تا در برابر دشمنان صدای واحد داشته باشند

ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: دولت، ملت و مجلس باید به توافق برسند تا در برابر دشمنان یک صدای واحد داشته باشند. حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه ‎های نماز جمعه امروز شهر بوشهر ضمن قدردانی از تلاش‌‏های کادر درمان برای مقابله با کرونا عنوان کرد: کادر درمان با اعتقاد قلبی و برای رضایت خدا در

دولت، ملّت و مجلس به توافق برسند تا در برابر دشمنان صدای واحد داشته باشند

ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: دولت، ملت و مجلس باید به توافق برسند تا در برابر دشمنان یک صدای واحد داشته باشند.

حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه ‎های نماز جمعه امروز شهر بوشهر ضمن قدردانی از تلاش‌‏های کادر درمان برای مقابله با کرونا عنوان کرد: کادر درمان با اعتقاد قلبی و برای رضایت خدا در این عرصه ایثار و جان فشانی می کنند لذا لازم است که عموم مردم با رعایت کامل پروتکل ‎های بهداشتی قدردان آنها باشند.

وی افزود: اگر فردی در یک تجمع غیرضروری بدون رعایت پروتکل‌‏های بهداشتی لازم حاضر شود و حضور او در آن جمع موجب ایجاد ضرر و زیان جانی و مالی به مردم شود، مسئولیت شرعی به همراه دارد.

امام جمعه موقت بوشهر اظهار کرد: اینکه مردم با روحیه و انگیزه جهادی در کنار ایثارگران حوزه بهداشت و سلامت قدم بردارند الگوی زیبایی برای جامعه جهانی و مایه افتخار ایران اسلامی است.

حجت الاسلام دشتی با تاکید بر ضرورت رعایت کامل شیوه ‎نامه ‎های بهداشتی گفت: مردم به ویژه در ایام منتهی به عید نوروز بایست دستورالعمل‏‌های بهداشتی را با ظرافت و حساسیت بیشتری مورد توجه قرار دهند و برای حفظ سلامتی خود و جامعه تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولت، ملت و مجلس باید به توافق برسند تا در برابر دشمنان یک صدای واحد داشته باشند.

به گفته خطیب جمعه موقت بوشهر همانطور که ایران اسلامی با عزت نفس، روحیه جهادی و کمترین امکانات در طی هشت سال جنگ تحمیلی پیروز شد اکنون نیز باید این دوران ارزشمند دفاع مقدس سرلوحه ملت ایران قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح